  • 1. Data: 2010-02-09 00:13:49
    Temat: CPIUD
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Everest pokazuje mi coś takiego:

    CPUID
    64-bitowe rozszerzenia x86 (AMD64, Intel64) Obsługiwane

    Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-02-09 02:16:30
    Temat: Re: CPIUD
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Everest pokazuje mi coś takiego:

    CPUID
    64-bitowe rozszerzenia x86 (AMD64, Intel64) Obsługiwane

    Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?

    Ty, grupowy ekspert, pytasz o takie banały? Normalnie się załamałem :( :)

  • 3. Data: 2010-02-09 07:35:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 03:16:30 +0100, Santana napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?
    >
    > Ty, grupowy ekspert, pytasz o takie banały? Normalnie się załamałem :( :)

    A ty ekspierdzie się cytować naucz.

    Do Animki: tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-02-09 09:23:46
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-02-09 01:13, Animka wrote:
    > Everest pokazuje mi coś takiego:
    >
    > CPUID
    > 64-bitowe rozszerzenia x86 (AMD64, Intel64) Obsługiwane
    >
    > Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?

    no tak , to logiczne przecież...

  • 5. Data: 2010-02-09 10:02:31
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > A ty ekspierdzie się cytować naucz.
    >
    > Do Animki: tak.

    Na drzewach też się znasz pedalarzu? :)

  • 6. Data: 2010-02-09 10:08:53
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 09-02-2010 03:16, Santana pisze:

> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?
    >
    > Ty, grupowy ekspert, pytasz o takie banały? Normalnie się załamałem :( :)

    Wiesz co Santana - jesteś małym trollem Animka pytać się nie boi ,jest
    kulturalna
    w przeciwieństwie do Ciebie . Jeśli stać cię tylko na głupie uwagi to
    ugryź się w klawiaturę
    i milcz załamany miszczu.

    --
    RyAn

  • 7. Data: 2010-02-09 10:25:25
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "RyAn" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    kulturalna
    w przeciwieństwie do Ciebie . Jeśli stać cię tylko na głupie uwagi to

    Pocztaj sobie co wypisywała Animka w innych wątkach, przemyśl i przeproś :)
    I koniecznie znajdź definicje trolla bo trochę się ośmieszasz :)
    EOT

  • 8. Data: 2010-02-09 10:25:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 9 Feb 2010 11:02:31 +0100, Santana napisał(a):

    > Na drzewach też się znasz pedalarzu? :)

    Na drzewach katalogów nieco.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-02-09 10:38:54
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 09-02-2010 11:25, Santana pisze:

> [...]
    >
    > Pocztaj sobie co wypisywała Animka w innych wątkach, przemyśl i przeproś :)
    > I koniecznie znajdź definicje trolla bo trochę się ośmieszasz :)

    Czego by nie wypisywała to nie upoważnia santany do głupich uwag.
    Ona się stara czegoś dowiedzieć a ty już wszystko wiesz załamany
    miszczu. Wszystko za wyjątkiem umiejętności cytowania. Nigdy nie
    przepraszam trolli.

    --
    RyAn

  • 10. Data: 2010-02-09 16:19:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-09 03:16, Santana pisze:

> [...]
    >
    > Czy to oznacza, że ewentualnie mogę zainstalować Windows 64 bit?
    >
    > Ty, grupowy ekspert, pytasz o takie banały? Normalnie się załamałem :( :)

    To chyba ty mnie tak nazwałeś. Każdy odpowiada na to co wie, a pyta o to
    czego nie wie.

    --
    animka