  • 1. Data: 2010-02-08 22:38:29
    Temat: klawisz Fn
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Znajomemu laptop ( ACER ) startuje z włączonym klawiszem Fn, klawisz sprawny
    i można uzyskać normalne litery zamiast funkcyjnych trzymając go
    wciśniętego, ale jest to dość niewygodne.
    Czym można wrócić do sytuacji wyjściowej ? nie mam sprzętu pod ręką i nie
    mam jak eksperymentować.
    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2010-02-08 23:06:34
    Temat: Re: klawisz Fn
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PP" napisał:

    > Znajomemu laptop ( ACER ) startuje z włączonym klawiszem Fn,
    > klawisz sprawny i można uzyskać normalne litery zamiast funkcyjnych
    > trzymając go wciśniętego, ale jest to dość niewygodne.

    Jesteś pewny, że chodzi o klawisz Fn a nie o stan NumLock?
    Bo podejrzewam to drugie raczej.
    Jeśli tak, to o ile nie ma w BIOS-ie opcji dot. NumLock, trzeba go wyłączyć
    z poziomu systemu operacyjnego, którego nie podałeś, znakiem tego musi to
    być jakaś Winda.
    http://www.pcworld.pl/news/75680/Caps.Lock.Num.Lock.
    i.Scroll.Lock.pod.kontrola.html
    http://support.microsoft.com/kb/314879/pl

    JoteR

  • 3. Data: 2010-02-09 06:14:50
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Jesteś pewny, że chodzi o klawisz Fn a nie o stan NumLock?
    > Bo podejrzewam to drugie raczej.
    Jestem pewien że chodzi o Fn, zmienia mu środek klawiatury i o ile NumLock
    wystarczy raz wcisnąć i po problemie, o tyle Fn jest bardziej uciążliwy.
    Piotr

  • 4. Data: 2010-02-09 08:57:33
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    news..pl pisze:
    > Jestem pewien że chodzi o Fn, zmienia mu środek klawiatury i o ile
    > NumLock wystarczy raz wcisnąć i po problemie, o tyle Fn jest bardziej
    > uciążliwy.

    Czyli właśnie NumLock mu się włączył, skoro zamiast liter
    ma cyfry. Fn tylko *chwilowo* zmienia stan NumLocka na prze-
    ciwny. Naciśnij NumLock, a pewnie wszystko wróci do normy ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2010-02-11 13:06:28
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Generalnie niech sprawdzi jeszcze w BIOS sprzętu, przykładowo u mnie w BIOS
    jest opcja zamiany klawiszy Fn i Ctrl.

    -----