  • 1. Data: 2011-11-03 20:08:17
    Temat: [CROSS-POST] Rozgrzany pręt w odbyt "specjaliście" od francuskich samochodów
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Na początku przepraszam za crossposta.

    Parę miechów temu coś się zjebało w moim służbowym kangurze (blaszak).
    Konkretnie to ścięło jedną ze śrub podtrzymujących silnik i ten wziął się i
    opadł parę centów w dół.
    Że chwilowo nie potrzebowałem "ciężarówki", postawiłem francę pod blokiem i
    czekałem na sprzyjający moment - czyt.: kiedy mi się zachce - zaholować
    strucla do warsztatu. Tyle, że akumulator wyjąłem, choć sam nie wiem, po
    kiego grzyba.
    Dzisiaj poczułem wolę bożą - wziąłem kluczyk, zwerbowałem sąsiada z linką i
    autem i zamontowałem aku. Po czym z godnością zasiadłem za kierownicę i
    wsadziłem kluczyk w stacyjkę. Niestety nie udało mi się go przekręcić, ani
    odblokować kierownicy. Więcej: zachowywał się jak piętnastoletni penis w
    wyeksploatowanej dziurze. A zatem telefon w łapę i po pogotowie kluczykowe.

    Piętno dla skurwysyna który chciał zajumać dwunastoletniego francuza a
    jedyne co osiągnął, to rozpieprzenie stacyjki.
    Wazelina dla siebie, za prewencyjne wyjęcie akumulatora ;)
    A mówią, że moja dzielnica taka spokojna...

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2011-11-03 20:36:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Koziołek napisał(a):
    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    Nie mieszaj harcerzy do tych gównianych wypocin
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-11-03 20:49:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-03 20:36, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie mieszaj harcerzy do tych gównianych wypocin

    Faktem jest. Harcerze zajęli się produkcją krzyży. Ponoć
    krakowskie przedmieście złożyło grube zamówienie :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 4. Data: 2011-11-03 20:52:16
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 03.11.2011, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wroted:

    > Nie mieszaj harcerzy do tych gównianych wypocin

    Ależ proszę druha, co druh się tak spina? Luzik, ku chwale ojczyzny.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 5. Data: 2011-11-03 21:04:26
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Koziołek wrote:

    > Że chwilowo nie potrzebowałem "ciężarówki", postawiłem francę pod
    > blokiem i czekałem na sprzyjający moment - czyt.: kiedy mi się zachce

    I to jest klucz do tej zagadki. Auto zbyt długo stojące w jednym miejscu
    zawsze jest łakomym kąskiem.
    yamma

  • 6. Data: 2011-11-03 21:11:18
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    yamma napisał:
    > I to jest klucz do tej zagadki. Auto zbyt długo stojące w jednym miejscu
    > zawsze jest łakomym kąskiem.

    W sumie może tak być...
    Gość od stacyjki powiedział mi, że ostatnio zaczęli częściej kroić
    francuskie dostawczaki - znaczy, że niby wzrósł popyt na części.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 7. Data: 2011-11-03 21:43:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Grzegorz Staniak napisał(a):
    > Ależ proszę druha, co druh się tak spina? Luzik, ku chwale ojczyzny
    Ku chwale ojczyzny Grzesiu :) I luzik jest.
    Do zuchów mi daleko nie mówiąc o harcerzach, a co dopiero o druhach :)
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-11-03 22:12:32
    Od: biki <b...@b...pl>

    On Thu, 03 Nov 2011 21:43:55 +0100, Krzysztof 45 wrote:

    > Ku chwale ojczyzny Grzesiu :) I luzik jest. Do zuchów mi daleko nie
    > mówiąc o harcerzach, a co dopiero o druhach :)

    Nie ma druha? :)

  • 9. Data: 2011-11-03 22:21:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    biki napisał(a):
    > Nie ma druha? :)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-11-03 22:22:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.11.2011 20:08, Koziołek pisze:
    > A mówią, że moja dzielnica taka spokojna...

    I ja wiem i Ty wiesz, ze wcale nie taka spokojna ;) Moze to stala ekipa?