  • 1. Data: 2011-11-03 19:38:18
    Temat: Audi/gdzie taniej?
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Noszę się z zamiarem zakupu nowego Audi, pamiętam że był okres gdy taniej
    wychodziło kupno u dealera w Niemczech, czy ktoś się orientuje jak jest
    teraz? Prosiłem dealera w Łodzi o wyznaczenia terminu jazdy próbnej ale
    jakoś na kliencie im nie bardzo zależy więc może w Niemczech?

  • 2. Data: 2011-11-03 19:50:30
    Temat: Re: Audi/gdzie taniej?
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-03 19:38, Jarek S. pisze:
    > Nosz? si? z zamiarem zakupu nowego Audi, pami?tam ?e by? okres gdy taniej
    > wychodzi?o kupno u dealera w Niemczech, czy kto? si? orientuje jak jest
    > teraz? Prosi?em dealera w ?odzi o wyznaczenia terminu jazdy pr?bnej ale
    > jako? na kliencie im nie bardzo zale?y wi?c mo?e w Niemczech?

    To poczekaj do 1.12 - szybciej dojedziesz ;)

  • 3. Data: 2011-11-03 19:51:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-03 18:38:18 +0000, "Jarek S." <p...@g...pl> said:

    > Noszę się z zamiarem zakupu nowego Audi, pamiętam że był okres gdy taniej
    > wychodziło kupno u dealera w Niemczech, czy ktoś się orientuje jak jest
    > teraz?

    audi.pl
    audi.de

    obie strony podają ceny...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-11-03 19:59:39
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > To poczekaj do 1.12 - szybciej dojedziesz ;)

    Sorry ale nie jarzę

  • 5. Data: 2011-11-03 20:01:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scobowski" <s...@a...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry ale nie jarzę

    A2 - do Świecka.

  • 6. Data: 2011-11-03 20:02:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jarek S.

    > Sorry ale nie jarze

    Nie jesteś żarówką to się nie jarzysz. Proste.

  • 7. Data: 2011-11-03 20:08:06
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A2 - do Świecka.

    Rozumiem
    Dzięki za info

  • 8. Data: 2011-11-03 23:04:09
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-03 19:51, Bydlę pisze:

    > audi.pl
    > audi.de
    >

    > obie strony podają ceny...

    nie uwzględniając rabatów, o których pogadasz tylko w salonie.