  • 31. Data: 2010-05-13 19:10:15
    Temat: Re: CSS - Jak narzucić 100% wysokości?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 13. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > O rany. Nie widziałeś uśmiechów?

    Nie.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 32. Data: 2010-05-14 06:26:34
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:10:15 +0200, Mirosław Zalewski napisał(a):

    Były ich 2 szt. i 2 "oczka". Popatrz uważnie. Warto zwracać na nie uwagę
    gdyż zmienia to ton wypowiedzi czasem.

  • 33. Data: 2010-05-14 15:04:30
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 11.05.2010 19:49, Mirosław Zalewski pisze:
    > Mi kiedyś zwrócono uwagę i się nawróciłem, więc teraz ja zwrócę uwagę:
    >
    > po co dodawać jednostki przy zerze? To mogą być piksele, punkty, cale a
    > nawet kilometry -- ich zero jest dalej równe zeru.

    albo stopnie celcjusza :D

    oczywiście jakby ktoś nie zauważył to tylko taki żart sytuacyjny :)

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 34. Data: 2010-05-14 20:19:34
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 14. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) olo:

    > albo stopnie celcjusza :D

    No nie do końca, bo piksele, punkty, cale i kilometry są zmiennymi na
    skali ilorazowej, a stopnie Celcjusza na interwałowej. Jeśli już to
    0 kelwinów.

  • 35. Data: 2010-06-01 20:11:12
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 14.05.2010 22:19, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > No nie do końca, bo piksele, punkty, cale i kilometry są zmiennymi na
    > skali ilorazowej, a stopnie Celcjusza na interwałowej. Jeśli już to

    toć o to właśnie mi chodziło, że w niektórych przypadkach zero zeru nie
    równe :)