  • 1. Data: 2013-08-09 15:17:10
    Temat: jaka linka do holowania
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    witam!
    czy może mnie Ktoś naprowadzić na porządną linkę do holowania?

    dziś miałem awarię, użyłem takiej zwykłej linki "do wspinaczki" chyba,
    dostępnej w wielu sklepach metalowych... no i klops totalny, niewiele
    brakowało, a by się w ogóle urwała, w dziesięciu miejscach się
    poprzecierała, zewnętrzy oplot popękał, a supełki na końcach tak się
    zacisnęły, że nie sposób ich było odwiązać...

    szukam czegoś pozbawionego tych cech...

  • 2. Data: 2013-08-09 15:26:49
    Temat: Re: jaka linka do holowania
    Od: "Maciek" <k...@g...pl>

    >szukam czegoś pozbawionego tych cech...

    Kup sobie po prostu w motoryzacyjnym pas holowniczy, polski producent, żadne
    PRC.
    Przy zakupie zwróć uwagę na mocowanie pasa do haków, powinno być dobrze
    przeszyte, nie dwoma nitkami.
    Wynalazki z hipermarketów są gorsze niż guma z majtek.

  • 3. Data: 2013-08-09 15:43:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Ministerstwo Propagandy <...@...s> wrote:

    > poprzecierała, zewnętrzy oplot popękał, a supełki na końcach tak się
    > zacisnęły, że nie sposób ich było odwiązać...

    To wina Tuska.

    Może zapomniałeś zdjąć ręczny i wrzucić luz.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-08-09 16:05:41
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Może zapomniałeś zdjąć ręczny i wrzucić luz.

    to chyba oczywiste, że jechałem całą trasę na biegu, jak można się nad tym
    zastanawiać, głąbie.

  • 5. Data: 2013-08-09 19:31:32
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    Ja od dłuzszego czasu mam linke holowniczą, taką do chyba 2.5T . Taka żółta
    z zaczepami skręcanymi na śruby. Holowałem tym już małe auta dostawcze,
    osobówkę + przyczepa (taki fajny zestaw ;) ) i w ostatnią zimę wyrywałem
    auto znajomego z rowu. Nic się nie stało , nie urwało ani nie rozciągneło.
    Za linkę dałem może z 30zł. Aha. Linka z tworzywa ale normalna, nie żaden
    elastik.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-08-09 20:35:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-08-09 16:05, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > to chyba oczywiste, że jechałem całą trasę na biegu, jak można się nad
    > tym zastanawiać, głąbie.

    A olej spuściłeś najpierw? Jak się holuje na biegu, to pompa oleju robi
    niepotrzebny opór...

  • 7. Data: 2013-08-09 21:18:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Aug 2013, tor wrote:

    > Za linkę dałem może z 30zł. Aha. Linka z tworzywa ale normalna, nie żaden
    > elastik.

    Jakbyś jeszcze napisał ca to za tworzywo było, może kupujący
    byliby mądrzejsi :)
    Poliester, polipropylen, poliamid?
    :)

    pzdr, Gotfryd