    From: "omega_fan" <o...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Canon 550D czy Pentax K-X
    Date: Sat, 17 Apr 2010 20:56:31 +0200

    Witam!

    Co kupić? 550D czy K-X?
    Nie mam żadnych obiektywów, to będzie moja pierwsza
    lustrzanka... chciałbym w przyszłości dokupić jakiś
    sensowny i w miarę tani teleobiektyw do 250 lub
    300 mm. Nie przeszkadza mi zasilanie AA w Pentaksie,
    natomiast (chyba) przeszkadza brak punktów AF w wizjerze.

    Co do Canona, używam od 7 lat :) Canona G3 i ostatnio
    Ixusa 70, jestem przyzwyczajony do Canonowskiej filozofii
    obsługi i zawsze myśląc o aparatach cyfrowych, przychodziło
    mi do głowy słowo "Canon" :) ale nie zaliczam się do
    żadnych ekstremistów.

    Co do Pentaxa, miałem kiedyś analoga Pentax ME (zresztą
    mam go do dziś, razem z obiektywami 28 mm, 50 mm i jakieś
    tele 70-150, wszystkie full manual) i darzę tą markę
    sympatią, a poza tym odzywa się we mnie jakaś
    przekora - wszyscy tylko Canon, Nikon, ew. Sony, a
    przecież są też inne marki... nie powiem, podoba mi
    się jakość fotek K-X, no ale ten brak puntów AF...
    sam nie wiem. Może za parę miesięcy Pentax wypuści
    następcę K-X który tej wady już nie będzie miał ;)
    no ale tak można czekać w nieskończoność.
    Doradźcie coś proszę :)