  • 11. Data: 2010-04-19 17:09:03
    Temat: Re: Canon 550D czy Pentax K-X
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > dla mnie również - chyba ze punkty były by wybierane poprzez ustalenie
    > gdzie sie człowiek aktualnie patrzy i na ten punkt była by ustawiana
    > ostrość.
    > Jakieś 15 lat temu były canony z taką funkcjonalnością - ciekawym co si z
    > tym pomysłem (całkiem przecież niezłym) stało.

    Używałem w EOS 50, nawet w okularach, super sprawa.
    Patrzyło się w punkt i ten migał, też się dziwię, dlaczego firma nie
    eksploatuje niezłego patentu?

  • 12. Data: 2010-04-19 17:22:00
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hqi2nf$9i8$1@news.onet.pl>,
    J-L-F nabazgrał:
    > Używałem w EOS 50, nawet w okularach, super sprawa.
    > Patrzyło się w punkt i ten migał, też się dziwię, dlaczego firma nie
    > eksploatuje niezłego patentu?

    Bo póki co działa jeszcze wyścig na megapiksele i czułość.

  • 13. Data: 2010-04-19 18:36:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 19:09:03 +0200, J-L-F napisał(a):

    > Używałem w EOS 50, nawet w okularach, super sprawa.
    > Patrzyło się w punkt i ten migał, też się dziwię, dlaczego firma nie
    > eksploatuje niezłego patentu?

    Bo większość po 10 minutach zabawy to wyłączała? Jak już nie będzie czego
    dodawać do nowych puszek to pewnie odgrzebią :).

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-04-19 19:28:20
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Bo większość po 10 minutach zabawy to wyłączała? Jak już nie będzie czego
    > dodawać do nowych puszek to pewnie odgrzebią :).

    Czyżby?