  • 11. Data: 2010-08-29 10:22:53
    Temat: Re: Canon 550d a 60d, albo 500d a 50d?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mateusz Papiernik wrote:

    > Ale syf... czyzby z modelu na model bylo coraz gorzej?

    Mati, napiszę krótko: to MITY że jest gorzej, zarówno w
    temacie wodoodporności jak też odporności mechanicznej,
    oglądnij:
    http://www.youtube.com/watch?v=D1tTBncIsm8&feature=c
    hannel
    http://www.youtube.com/watch?v=FWzsXeXCwuc&feature=c
    hannel

    PS: nikomu nie zalecam powtarzać procedury testowej ;-)

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 12. Data: 2010-08-29 14:10:24
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 12:22:53 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    [...]
    > Mati, napiszę krótko: to MITY że jest gorzej, zarówno w
    > temacie wodoodporności jak też odporności mechanicznej,
> [...]

    Po obejrzeniu tego chyba nikt nie powie, że aparat nie służy do wbijania
    gwoździ ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 13. Data: 2010-08-29 14:59:02
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Sylwester Zarębski wrote:

> [...]
    hannel
    hannel

    > Po obejrzeniu tego chyba nikt nie powie, że aparat nie służy do

    egzakli ;)

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 14. Data: 2010-08-29 15:41:26
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 29 Sie, 16:59, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    > egzakli ;)

    pisze sie eksaktly ;)
    StaM

  • 15. Data: 2010-08-30 04:23:22
    Od: Bartek <p...@g...com>

    > 50D i 60 D  to jest InnySwiat(.pl) w stosunku do 550D/ 500D/ 450 D.

    No tak właśnie myślałem aż do momentu jak porównałem ich parametry...
    Może więcej szczegółów na ten temat? :)
    Pozdrowienia
    Bartek
    --
    www.przezswiat.pl podróże

  • 16. Data: 2010-08-30 08:22:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.08.2010 Bartek <p...@g...com> napisał/a:

    > No tak właśnie myślałem aż do momentu jak porównałem ich parametry...
    > Może więcej szczegółów na ten temat? :)

    Powiem tak: też tak sądziłem mając trzycyfrówki, obecnie bym nie wrócił
    do xxxD. Całkiem inna ergonomia pracy, gabaryt - no to można gripem
    poprawić, drugie kółko w pracy na M - bardzo wygodne, jednofunkcyjne
    przyciski szybko dostępne, wielkość obrazu na matówce, szczególnie
    podgląd go! Fps w sporcie, wymienne matówki, pamięci ustawień.
    Jak do zdjęc z wycieczki, robionych sporadycznie, to może to nie być
    aż tak zauważalne, ale jak masz tym pracować kilka h to są to rzeczy
    nieodzowne. Dla wyjaśnienia: do wbicia 3 gwoździ poszukam sobie w okolicy
    kawałek kamienia, jak mam ich wbić 100 to skoczę po dobry młotek.

    Jakbym miał patrzeć tylko na jakość zdjęć to mając te szkła co mam, bym
    pewnie kupił 1000D i by mnie zapewne satysfakcjonował.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".