  • 1. Data: 2010-04-12 21:31:33
    Temat: Canon + Tamron = FF/BF ---> algorytm postępowania
    Od: "Latet" <l...@n...pl>

    Witam,

    Planuję kupić jakieś względnie lepsze szkła do Canona APS-C, ale dręczy mnie
    jedna sprawa:

    Załóżmy, że ktoś kupił szkiełko Tamrona (albo Sigmy) do lustrzanki Canona i
    stwierdza spory FF/BF. Jak to wygląda obecnie w Polsce, a konkretniej - w
    Warszawie? Czy i gdzie może się udać w celu kalibracji? A może od razu powinien
    się takiego szkła pozbyć, bo sprawa jest (w Polsce) beznadziejna?

    P.S.
    Czy kalibracja body z konkretnym szkłem, nie spowoduje utraty kalibracji z
    innym, z którym do tej pory FF/BF nie było?

    Boję się, że wydam pieniądze, a w zamian za to kupię tylko problemy.

    Dziękuję i pozdrawiam,

    latet