  • 1. Data: 2010-04-12 22:51:55
    Temat: Żółty serwis fotograficzny :D
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    Oto opis pewnych działań pewnej żółtej firmy, co to pozywa każdego co
    który użyje słowa na literę "n" w złym kontekście :)

    http://tiny.pl/hgkm6

    Uważajcie, bo niedługo można pójść do kicia bo polecicie komuś produkt na
    literę c, o, s lub któreś p zamiast tego na n. Dlaczego? Bo naruszacie
    godne imię wielkiego i robicie mu nieuczciwą konkurencję :)

    Ciekawe czy w przyszłości jakieś n..rumors.com albo n..ians.com zostanie
    pozwane o straszne rzeczy. :) :) :)

    No nic,
    Chyba się cieszę, że jednak nie wybrałem tej marki. Ta cała szopka mnie
    męczy i współczuję użytkownikom, którym tak się utrudnia poznanie prawdy.
    Ostatnio myślałem że sprawa ucichła, że nawet dobre opinie o naprawch
    zaczęły spływać i strona umrze sama z siebie odnosząc jednak skutek. Widzę
    jednak że walka trwa - i to nie bez powodu, a smród się niesie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2010-04-12 23:12:56
    Temat: Re: Żółty serwis fotograficzny :D
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    dominik napisal:
    > Oto opis pewnych działań pewnej żółtej firmy, co to pozywa każdego co
    > który użyje słowa na literę "n" w złym kontekście :)

    Hm, jakby tu skomentować reakcję Nikon Polska?
    Nerwowa reakcja zagrożonej biurwy?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-04-13 00:34:30
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 13 of Apr 2010 01:12, Jacek_P wrote:

    > Hm, jakby tu skomentować reakcję Nikon Polska?

    Powiedział Ni... (i to przypomnialy mi się dwa filmy,
    "Płonące siodła" i "Żywot Briana" kiedy posypały się
    kamienie za wypowiedzenie zakazanego słowa)

    > Nerwowa reakcja zagrożonej biurwy?

    Normalna praktyka. Godnie reprezentujesz imię firmy,
    przymkną oko nawet jak nie masz oficjalnego zezwolenia,
    jeśli niegodnie, zabiorą zezwolenie.
    Na przykład niedawno, jakiś znany golfista przestał
    być wzorowym małżonkiem i coś mu pozabierali,
    by nie kojarzyć jego postaci z nazwa firmy.

    --
    nb

  • 4. Data: 2010-04-13 05:43:54
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "dominik" <u...@d...net.pl> napisał:

> [...]
    > godne imię wielkiego i robicie mu nieuczciwą konkurencję :)
    >
    > Ciekawe czy w przyszłości jakieś n..rumors.com albo n..ians.com zostanie

    Coż... sami się kompromitują takim podejściem. Proponuję, abyśmy w trosce o
    zabezpieczenie przed roszczeniami prawnymi z tytułu naruszenie ich dóbr
    zapzrestali uzywania ich nazwy na naszej grupie. Piszmy zatem o aparatach
    firmy N[...] i obiektywach N[...]or. Może upowszechnienie si.e takich
    standardó nazewnictwa da im temat do przemyśleń.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2010-04-13 06:26:10
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczęły spływać i strona umrze sama z siebie odnosząc jednak skutek. Widzę
    > jednak że walka trwa - i to nie bez powodu, a smród się niesie.

    troche chyba nie zrozumiałeś... oni nie chcią żeby uzywać nazwy marki w
    domenie strony...
    możnabyło zmienić na polishnajkonservice.com i juz byłoby ok

  • 6. Data: 2010-04-13 07:01:41
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/13/2010 12:51 AM, dominik pisze:

> [...]
    > literę c, o, s lub któreś p zamiast tego na n. Dlaczego? Bo naruszacie
    > godne imię wielkiego i robicie mu nieuczciwą konkurencję :)

    Jeśli twórcy ŻSF.info czują się takimi Robin Hoodami to niech wyślą
    informację do Nikon Japan z wyjaśnieniem na czym polega problem zamiast
    bić pianę lokalnie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 7. Data: 2010-04-13 07:16:51
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    > Oto opis pewnych działań pewnej żółtej firmy, co to pozywa każdego co
    > który użyje słowa na literę "n" w złym kontekście :)
    >
    > http://tiny.pl/hgkm6

    jak dla mnie nie jest to naruszenie. Nazwa domeny zawierała ciąg znaków
    zawierających 5 liter tworzących pewne słowo i tyle.

    Strona działa w celu podwyższenia standardu usług. Skoro Nikon twierdzi, że
    problemy znikają od chowania głowy w piasek to gratuluję polityki firmie.

  • 8. Data: 2010-04-13 07:37:44
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    dominik pisze:

    Hej

    > Oto opis pewnych działań pewnej żółtej firmy, co to pozywa każdego co
    > który użyje słowa na literę "n" w złym kontekście :)
    >
    > http://tiny.pl/hgkm6

    Czy Ty w ogóle przeczytałeś to pismo?
    Wyraźnie jest napisane tylko że Nikon nie życzy sobie używania w domenie
    i nazwie zastrzeżonej nazwy i znaku Nikon. Co w tym takiego niestosownego?
    Ta nazwa wyraźnie może sugerować związek z firmą Nikon i tejże firmie
    wcale nie musi się to podobać.

    Od siebie powiem jedno - miewałem różne przygody z serwisem Nikona ale
    taka jest specyfika problemów związanych z uszkodzeniami sprzętu.
    Podsumowując kilkuletnią współpracę odczucia moje są pozytywne.

    A sprawnie działający program NPS, o którym użytkownicy innych systemów
    w Polsce mogą tylko pomarzyć?

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2010-04-13 07:44:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kiedys kojarze, ze ktos dal dzieciom na imie Minolta i chyba wlasnie
    Nikon. No to teraz Nikon Polska wysle im pisemko, ze maja zmienic
    imiona. A jesli np maja profil na NK czy innym Facebooku to na dzien
    dobry maja przerypane :D
    Marx

  • 10. Data: 2010-04-13 07:51:28
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Ależ trzeba było odpisać, że to Strona Pod Wezwaniem Patriarchy Cerkwii
    Prawosławnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nikon_(patriarcha_Moskw
    y)
    i po sprawie.