  • Data: 2020-05-11 18:21:25
    Temat: Canon eos 1000d
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam trzy aparaty canon jak w temacie do sprawdzenia. Chociaz wszystkie eos
    1000d, to kazdy jakby troche inny ale maja jeden wspolny problem.
    Nie wiem z ktorego roku to model ale przy uruchomieniu pytajac op
    ustawienie daty, poczatkowy (domyslny?) rok to 2008.
    W kazdym razie zaden z nich nie rozpoznaje karty pamieci i sugeruje zeby
    sformatowac w aparacie. Podczas proby formatowania gada, ze nie da sie
    sformatowac i zeby zmienic karte.

    3 rozne aparaty - 3 rozne karty.

    2 Karty moga byc zbyt nowe, pierwsza to 128GB sandisc micro-sd w adapterze,
    druga kingston 64GB SD i trzecia to sandisk 2GB micro-sd w adapterze.

    Probowalem ze sto razy, formatujac pzred w komputerze i nic.

    Co jeszcze moge zrobic?