  • 1. Data: 2010-04-05 13:29:11
    Temat: CarCamOne problem
    Od: "qwe2" <q...@m...pl>

    Witam,
    Nagralem kilka plikow avi powyzsza kamerka (CarCamOne v2), niestety nie moge
    ich niczym odpalic.
    Z instrukcji nie wynika jasno czy potrzebne sa sterowniki.
    Prosze o rade innych uzytkownikow jak odpalic pliki?
    pzdr

  • 2. Data: 2010-04-05 14:30:40
    Temat: Re: CarCamOne problem
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-05 13:29, qwe2 wrote:
> [...]
    > Z instrukcji nie wynika jasno czy potrzebne sa sterowniki.
    > Prosze o rade innych uzytkownikow jak odpalic pliki?

    3 MINUTY w Google:
    http://www.tomica.de/cgi-bin/cgi_navigator.pl?page=a
    cme2010&language=deu&ID=00000000001357071270470570&s
    rc=acme2010&time=&lfdnr=241&undefined

  • 3. Data: 2010-04-05 15:39:11
    Od: "qwe2" <q...@m...pl>

    > 3 MINUTY w Google:
    > http://www.tomica.de/cgi-bin/cgi_navigator.pl?page=a
    cme2010&language=deu&ID=00000000001357071270470570&s
    rc=acme2010&time=&lfdnr=241&undefined

    ehh, naprawde , dzieki za wysilek ktory wlozyles, te 3 min, wyprobowalem to
    zanim zaczalem temat, nie chce mi sie nawet komentowac tego co tam jest na
    tej str producenta, ze o opisie na str i w instrukcji nie wspomne.
    Jestes uzytkownikiem tej kamery? nie sadze.
    Prosze o odpowiedz uzytkownikow, czy instalowali cos, czy odpalili pliki bez
    problemu np widows media playerem,
    czy innym czymkolwiek?

  • 4. Data: 2010-04-05 16:30:25
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    qwe2 pisze:
> [...]
    > Jestes uzytkownikiem tej kamery? nie sadze.
    > Prosze o odpowiedz uzytkownikow, czy instalowali cos, czy odpalili pliki bez

    Kiedy miałem problemy z dziwnymi plikami video, pomagał
    mi SMPlayer i AnyVideoConverter :-)

    Seco

  • 5. Data: 2010-04-05 17:51:02
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z instrukcji nie wynika jasno czy potrzebne sa sterowniki.
    > Prosze o rade innych uzytkownikow jak odpalic pliki?

    Ja (przede wszystkim do przycinania) używam http://www.virtualdub.org/

    kietlak

  • 6. Data: 2010-04-05 18:02:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "qwe2" <q...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z instrukcji nie wynika jasno czy potrzebne sa sterowniki.
    > Prosze o rade innych uzytkownikow jak odpalic pliki?

    przede wszytskim podaj jakie pliki mają rozszerzenie, a nie typ kamery. Bo
    to jakbyś pytał czym umyc plame, nie podając z czego jest ta plama.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-04-05 18:44:19
    Od: "qwe2" <q...@m...pl>

    pisalem ze avi.
    Dzieki za odpowiedzi, ale przede wszystkim kieruje pytanie do uzytkownikow
    tej kamery,
    czy instalowali cos do odpalania tworzonych przez nia plikow, czy tez
    zwyczajnie sie otwieraja bez specjalnych zabiegow?
    Moze moja kamerka cos ma spitolone, a pliki powinny otwierac sie
    bezproblemowo?
    Chce to najpierw wykluczyc, pozniej bede dalej kombinowal.

  • 8. Data: 2010-04-05 19:17:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.04.2010 qwe2 <q...@m...pl> napisał/a:
> [...]
    > bezproblemowo?
    > Chce to najpierw wykluczyc, pozniej bede dalej kombinowal.

    Kompletnie nic nie instalowałem, poza standardowym k-lite codec pack. Tego
    miałem wcześniej. Może w nim jest już codec do filmów z tej kamery.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2010-04-05 19:51:00
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-05 15:39, qwe2 wrote:

> [...]
    > Jestes uzytkownikiem tej kamery? nie sadze.
    > Prosze o odpowiedz uzytkownikow, czy instalowali cos, czy odpalili pliki bez

    zamiast być ironicznym niewdzięcznikiem, mogłeś po prostu napisać, że
    byłeś na tej stronie i pobrałeś sterowniki, zainstalowałeś i dalej Ci
    nie działa... a tak to mam w dupie pomoc takim jak Ty

  • 10. Data: 2010-04-05 20:31:10
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    qwe2 wrote:

    > pisalem ze avi.

    avi to tylko opakowanie, w środku może być prawie cokolwiek. Sprawdź za
    pomocą http://mediainfo.sourceforge.net/pl

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl