  • 1. Data: 2024-02-04 09:06:52
    Temat: Cenówki w Lidl-u
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    na wczorajszych zakupach, zauważyłem jak zmienia się treść wyświetlana
    na elektronicznej cenówce w Lidl-u, tej dużej formatu B5.
    W szoku byłem, ponieważ w miarę regularnie robię zakupy i do tej pory
    żyłem w przekonaniu że są to wersje papierowe. A tu takie zaskoczenie.
    Doskonale imitują wersję papierową. Następnym razem, przyjże się
    organoleptycznie tym małym cenówkom, czy również są elektroniczne.

    Robert

  • 2. Data: 2024-02-04 10:39:32
    Temat: Re: Cenówki w Lidl-u
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.02.2024 o 09:06, pytajacy pisze:
> [...]
    > Doskonale imitują wersję papierową. Następnym razem, przyjże się
    > organoleptycznie tym małym cenówkom, czy również są elektroniczne.

    Na innej grupie była dyskusja na ten temat. Ile na kasie się pojawia
    jeżeli w drodze cena się zmieni?

    Robert

  • 3. Data: 2024-02-04 17:33:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upngir$hop$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    user pytajacy pisze tak:

> [...]
    > B5. W szoku byłem, ponieważ w miarę regularnie robię zakupy i do
    > tej pory żyłem w przekonaniu że są to wersje papierowe. A tu takie

    ja też

    > Doskonale imitują wersję papierową. Następnym razem,
    > przyjże się organoleptycznie tym małym cenówkom, czy również są
    > elektroniczne.

    Dziś przyjrzałem się dokładnie tej małej.

    Wygląda jak mały czytnik ebooków.
    Niektóre swiecą na kolorowo.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 4. Data: 2024-02-04 23:54:11
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    > Na innej grupie była dyskusja na ten temat. Ile na kasie się pojawia
    > jeżeli w drodze cena się zmieni?

    Nie są sprzężone z kasą.
    Miałem taką akcję. Na półce cena, przy kasie inna, wydarłem się,
    ekspedientki długo nie mogły dojść skąd mam inną cenę.

    --
    Desoft

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.

  • 5. Data: 2024-02-05 04:04:44
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, February 4, 2024 at 3:39:35 a.m. UTC-6, Robert Wańkowski wrote:
    > Na innej grupie była dyskusja na ten temat. Ile na kasie się pojawia
    > jeżeli w drodze cena się zmieni?

    W normalnym swiecie cena zmieniala by sie w nocy, poza godzinami zakupowymi.

    W naszym, jak nie zrobisz zdjecia to zrobia cie w gupka bo zaprowadza spowrotem przed
    polke i pokaza ze jest jak na kasie...

  • 6. Data: 2024-02-05 09:55:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Feb 2024 09:06:52 +0100, pytajacy wrote:
> [...]
    > Doskonale imitują wersję papierową. Następnym razem, przyjże się
    > organoleptycznie tym małym cenówkom, czy również są elektroniczne.

    Pisałem kiedys - jeszcze lepsze są w Kauflandzie, bo duze i
    trojkolorowe (bialy, czarny i czerwony).
    U mnie na warzywach.

    Tez zauważyłem dopiero, jak jakies smieci wyświetlił.

    J.

  • 7. Data: 2024-02-05 15:25:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.02.2024 o 04:04, ptoki (ptoki) pisze:

    > W normalnym swiecie cena zmieniala by sie w nocy, poza godzinami zakupowymi.
    >
    > W naszym, jak nie zrobisz zdjecia to zrobia cie w gupka bo zaprowadza spowrotem
    przed polke i pokaza ze jest jak na kasie...

    Ach ten normalny świat. Mnie jakoś w naszym cenę obniżyli (Brico).
    Doświadczyłem natomiast, że PIH nie nałożył kary na nieaktualny cennik
    na witrynie jak sklep wytłumaczył się problemami technicznymi. Jakąś
    szczególną misję mają.

  • 8. Data: 2024-02-06 21:04:39
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-02-04 o 23:54, Desoft pisze:

    > Nie są sprzężone z kasą.

    Jo , teraz sa sprzezone z cenami z biedronki ;P

  • 9. Data: 2024-02-06 22:06:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.02.2024 o 21:04, Waldek pisze:

    > Jo , teraz sa sprzezone z cenami z biedronki ;P

    Ale przez 24h tylko :D w sensie, że działają 24h raz w tygodniu w Lidlu :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>