  • 11. Data: 2005-02-25 14:25:43
    Temat: Re: Ceny ??cz futuro
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał(a):

    > Dziwne. Na magiczne słowo "BGP" cena w TPSA nagle "niznecznie" rośnie.

    Dopoki rozglaszasz tylko jeden AS, to cena jest wlasnie na takim
    pozomie. Widzialem taka oferte.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2005-02-25 14:42:41
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W artykule <cvna44$29q0$1@sparrow.axelspringer.com.pl> Krzysztof Oledzki

    > Żależy w jakiej konfiguracji. W najprosztszej nie wiele ...

    podasz przykladowa cene lacza do TPNET'u (bezposredniego) poprzez BGP ? ;)

    --
    Mateo

  • 13. Data: 2005-02-25 16:51:10
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvndh1$a0g$1@inews.gazeta.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > podasz przykladowa cene lacza do TPNET'u (bezposredniego) poprzez BGP ? ;)

    <8...@l...freebsd.lublin.pl>

    Ja też widziałem taką oferte.

    TP

  • 14. Data: 2005-02-25 20:44:04
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > podasz przykladowa cene lacza do TPNET'u (bezposredniego) poprzez BGP ? ;)

    cosik kolo 1000 zł za 1Mb/s przy zakupie 10Mb/s + 4000 miesiecznie za
    port ATM. z BGP

  • 15. Data: 2005-02-25 21:44:08
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Polpak? Ohoho. Kto jest w stanie sprzedać polpak za 750 PLN/mbit?

    Tepsa. Sam dostałem niedawno ofertę, gdzie wychodziło po 645 zł /megabit,
    plus niestety, jak się później okazało, kurna, 350 zł opłaty za begiep z
    możliwością tranzytu obcych AS. To wszystko tyczy się ceny za FR, przy ATM
    natomiast ktoś się w tepsie pierdyknał ostro zakutym łbem w mur, bo cena
    wychodzi w okolicach 1900 zł za mega przy założeniu, ze kupujemy 10 w jednym
    kawałku i dostajemy możliwość traznzytu obcych AS-ów.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 16. Data: 2005-02-25 21:48:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Pan Staszek wrote:

    > ta cena to zadna rewelacja, dzis dobra cena to 600 - 750 PLN netto za 1
    > Mbit/s przy wykupie od 2 do 8 Mbitow,
    > W tej cenie dzis kupuje POLPAK, GTS, tktelekom, ETC.

    Ehem, już widzę, jak GTS wyciąga dla klienta z ulicy SAF-a i zestawia 2Mb za
    1500 zeta, przy cenie SAF-a 9000 USD. Po drutach albo na Aperto, to być
    może, ale nie rozmawiamy wtedy o jakości. Podobnie sprawa się ma z LMDS-ami.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 17. Data: 2005-02-25 22:13:12
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> napisał w wiadomości

    > cosik kolo 1000 zł za 1Mb/s przy zakupie 10Mb/s + 4000 miesiecznie za port
    > ATM. z BGP

    to i tak ciagle kosmiczne ceny, porownujac chocby z zagranica

    --
    Mateo

  • 18. Data: 2005-02-25 22:15:00
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > za 1500 zeta, przy cenie SAF-a 9000 USD. Po drutach albo na Aperto, to być
    > może, ale nie rozmawiamy wtedy o jakości. Podobnie sprawa się ma z

    moze sam odbiera ?
    nie pasuje mi tylko ten polpak
    chyba ze usludze typu nowy/tani polpak mowimy

    --
    Mateo

  • 19. Data: 2005-02-26 11:55:38
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <cvo7mm$o5d$1@localhost.localdomain> Mateusz Swatek napisał(a):

    > to i tak ciagle kosmiczne ceny, porownujac chocby z zagranica

    Gwoli scislosci te magiczne 100 EUR za 1Mb/s (np: od telii) to jest cena przy
    zakupie znacznie wiekszych ilosc pasma niz te 10Mb/s !

    TP

  • 20. Data: 2005-02-26 13:24:56
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Gwoli scislosci te magiczne 100 EUR za 1Mb/s (np: od telii) to jest cena przy
    > zakupie znacznie wiekszych ilosc pasma niz te 10Mb/s !

    eh, mialem oferte (od jednego z duzych polskich operatorow) tranzytu zagranice i do
    operatorow krajowych (z wylaczeniem Tepsy) nawet za 330 zl za 1Mbit przy laczu
    ponizej 10Mbit. W cenie zalatwienie ASa, przydzielnie klasy adresowej itd. Ale w
    cenie nie byla zawarta ostatnia mila, trzeba bylo samemu podejsc kablem do
    operatora.

    pzdr.