  • 1. Data: 2017-03-14 22:16:47
    Temat: Podnieśli OC
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    ... więc wymawiam, tylko ... czemu nie można wymówić ePuap'em ?!

  • 2. Data: 2017-03-15 00:16:07
    Temat: Re: Podnieśli OC
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 14 Mar 2017 22:16:47 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >... więc wymawiam, tylko ... czemu nie można wymówić ePuap'em ?!

    Bo wystarczy do tego mail? Po cholerę ePuap?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2017-03-15 22:26:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik jesz

    >... więc wymawiam, tylko ... czemu nie można wymówić ePuap'em ?!

    Bo wystarczy do tego mail? Po cholerę ePuap?
    ---
    By z domu nie wychodzić.

  • 4. Data: 2017-03-15 22:35:13
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    re w

    > Użytkownik jesz

    > Bo wystarczy do tego mail? Po cholerę ePuap?
    > ---
    > By z domu nie wychodzić.

    Aaaa, nie stać cie na urządzenie z funkcją wysyłania maili, ale stać na
    urzdzenie z dostępem do epuap -- ciekawe...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-03-16 10:10:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 22:16:57 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > ... więc wymawiam, tylko ... czemu nie można wymówić ePuap'em ?!

    Bo można meilem

  • 6. Data: 2017-03-16 12:43:34
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 10:10, Kris pisze:

    > Bo można meilem

    Ja znalazłem tylko takie coś:

    "Zgodnie z zapisami ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych art. 28.1
    umowę ubezpieczenia OC powinno wypowiedzieć się na piśmie.
    Jednak niektóre zakłady ubezpieczeń idąc klientom na rękę przyjmują
    wypowiedzenia składane z wykorzystaniem faksu i poczty elektronicznej lub nawet
    telefonicznie."

  • 7. Data: 2017-03-16 13:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości

> [...]

    >Jednak niektóre zakłady ubezpieczeń idąc klientom na rękę przyjmują
    >wypowiedzenia składane z wykorzystaniem faksu i poczty elektronicznej

    Nie wnikajac w zawilosci prawne - fax ma w sobie cos z "pisma".

    Email tez ... szczegolnie, jesli e-mail zawiera skan pisma,
    wlasnorecznie podpisanego :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-03-16 14:04:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 13:21, J.F. pisze:

    > Nie wnikajac w zawilosci prawne - fax ma w sobie cos z "pisma".
    >
    > Email tez ... szczegolnie, jesli e-mail zawiera skan pisma, wlasnorecznie
    podpisanego :-)

    Ale dla mnie to sprawy do końca nie wyjaśnia.
    Bo gdy wyślę wypowiedzenie mailem, to według prawa wypowiedzenie się liczy?
    Sądzę że niekoniecznie.

  • 9. Data: 2017-03-16 17:45:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "007"

> [...]

    Aaaa, nie stać cie na urządzenie z funkcją wysyłania maili, ale stać na
    urzdzenie z dostępem do epuap -- ciekawe...
    O k..., mail nie e-mail. Urządzenie do e-mail nie zapewnia potwierdzenia
    odbioru i awizacji. Mogę mieć tyle z tego, co z rozmowy ze sprzątaczką u
    ubezpieczyciela.

  • 11. Data: 2017-03-17 05:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > O k..., mail nie e-mail. Urządzenie do e-mail nie zapewnia potwierdzenia
    > odbioru i awizacji. Mogę mieć tyle z tego, co z rozmowy ze sprzątaczką u

    Oczywiście, ze zapewnia potwierdzenie.
    dodatkowo firmy czesto same odsyłają informacje, że otrzymały maila - na
    pewno PZU tak robi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton