  • 1. Data: 2009-02-22 07:34:19
    Temat: Telefony sinus
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! MamSinus W500V z telefonem sinus W500i (b.dobbry kombajn) i teraz
    myślę o rozbudowie (dokupieniu 2 sluchawek). Stąd pytanie czy da się
    podłączyć do bazy tego telefonu słuchawki z innego sinusa A30

    Ma ktoś takie doświadczenie? Ma funkcję GAP, ale nie wiem co to do kończ
    znaczy :) B. proszę o podpowiedz. Ada

  • 2. Data: 2009-02-22 13:44:35
    Temat: Re: Telefony sinus
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 22 Lut, 08:34, "Adax" pisze...
    A30http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56052724
    2
    > Ma ktoś takie doświadczenie? Ma funkcję GAP, ale nie wiem co to do kończ
    > znaczy :)  B. proszę o podpowiedz. Ada

    Odpowiedź znajdziesz na grupie alt.pl.voip.
    Temat wałkowany wiele razy.

    Ircys