  • 31. Data: 2002-01-18 22:22:57
    Temat: Re: [Chello] Błąd routingu?
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Jak ktos chce testowac czas wczytywania stron to polecam
    http://www.numion.com/Stopwatch/index.html calkiem przyjemne.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 32. Data: 2002-01-19 12:24:22
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.org>

    [...]

    DŚ> Nie ma! Używam proxy.chello.pl port 8080
    DŚ> Co ciekawe, jak wyłączę korzystanie z proxy,
    DŚ> nie działa bramka SMSowa plusa (podejrzewam,
    DŚ> że ruch przechodzi wtedy przez transparentny
    DŚ> proxy, który jest źle skonfigurowany

    A no mają jakiś wynalazek. Kawałki zmienych środowiska z apache

    GATEWAY_INTERFACE=CGI/1.1
    HTTP_CLIENT_IP=62.179.42.xxx
    HTTP_VIA='HTTP/1.1 warink00.chello.pl[3EB3000D] (Traffic-Server/4.0.13.2-Dell [uSc
    ])'
    REMOTE_ADDR=62.179.0.xxx
    REMOTE_HOST=chello062179000xxx.chello.pl
    REMOTE_PORT=49642

    Adres mojego komputera jest tylko w HTTP_CLIENT_IP

    --
    * Tomek.
    _______________________

  • 33. Data: 2002-01-19 12:24:35
    Od: Tomasz Dymek <t...@r...eu.org>

    [...]

    KR> Pingi zostawmy dla sieci lokalnych (dziala/nie dziala). Jak
    KR> myslisz, jak sie zachowa Twoj ping, gdy po drodze trafi na jakis
    KR> traffic shaper, albo cos podobnego?

    Zawsze można użyć programu który używa do tego celu pakietów udp lub
    tcp zamiast icmp. I wysłac takie pakiety jakie nas interesują np. tcp
    do portu 80.

    --
    * Tomek.