  • 1. Data: 2017-12-04 16:21:20
    Temat: Chiński producent pcb z blin vias
    Od: Mario <M...@...pl>

    Witam.
    Zna ktoś jakiegoś taniego chińskiego producenta mającego w standardzie
    czterowarstwowe pcb ze ślepymi przelotkami? Wrzuciłęm do wyceny taki
    projekt na allpcb i po ich analizie cena wzrosła ze standardowej 77 $
    (za 20 sztuk) do 570 $. W mailu pisali, że nie mają takich możliwości
    technologicznych i musieliby podzlecić innej firmie.
    W ostateczności przerobię na zwykłe przelotki, ale może ktoś coś poradzi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 2. Data: 2017-12-05 10:43:20
    Temat: Re: Chiński producent pcb z blin vias
    Od: "JarekC.DIY" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | technologicznych i musieliby podzlecić innej firmie.
    | W ostateczności przerobię na zwykłe przelotki, ale może ktoś coś poradzi.

    Sprawdź www.ourpcb.com

    JarekC.DIY

  • 3. Data: 2017-12-05 16:53:27
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 05.12.2017 o 10:43, JarekC.DIY pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź www.ourpcb.com

    Dzięki, sprawdzę

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2017-12-05 17:24:34
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.12.2017 o 16:21, Mario pisze:
> [...]
    > technologicznych i musieliby podzlecić innej firmie.
    > W ostateczności przerobię na zwykłe przelotki, ale może ktoś coś poradzi.

    HONYA PCB, mają nawet przedstawiciela w Polsce.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2017-12-07 09:39:31
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    https://www.smart-prototyping.com/PCB-Prototyping.ht
    ml

    tez ceny przystępne.

  • 6. Data: 2017-12-07 19:36:26
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.12.2017 o 09:39, wchpikus pisze:
    > https://www.smart-prototyping.com/PCB-Prototyping.ht
    ml

    > tez ceny przystępne.

    No tak chociaż troche wyższe niż w allpcb. cena wyjściowa 92$ zamiast
    77. Ale gdy są w projekcie blind vias to cena wzrasta do 440$. Też
    trochę za drogo. Chyba czeka mnie przeróbka projektu.

    --
    pozdrawiam
    MD