  • 1. Data: 2017-12-03 15:16:03
    Temat: Boskie proporcje.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Na filmiku:

    The future is Past, STAR FORTS ``meet flat earth nation
    https://youtu.be/FnSrxAYwDY8?list=PLV2CnbmEw-6yptOf4
    5RMbg4oWAMiRYOKb

    ... są takie dwa oscyloskopy. Co to za oscyloskop szczególnie ten wyżej ?. Na
    podstawie dawkowania impulsów o danej częstotliwości (dolny oscyloskop który
    wyświetla to co podpięte jest na wejściu) na górnym wyświetlany jest jakiś taki
    wykres, który wyświetla "Boskie proporcje":

    Święta Geometria w Uniwersum - Tomasz Gruba - Nagranie archiwalne z 08.02.2013 roku.
    https://youtu.be/Ofi05a69mY8?list=PLV2CnbmEw-6yptOf4
    5RMbg4oWAMiRYOKb

    Na czym programie najłatwiej coś takiego zasymulować ?. Kiedyś używałem PSpice,
    Electronic Workbench do symulowania obwodów. Dało by radę coś takiego zasymulowac
    przy pomocy tych programów, czy może posiłkowac się czymś mocniejszym ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2017-12-03 17:11:25
    Temat: Re: Boskie proporcje.
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-12-03 o 15:16, Endriu pisze:
> [...]
    > oscyloskop który wyświetla to co podpięte jest na wejściu) na górnym
    > wyświetlany jest jakiś taki wykres, który wyświetla "Boskie proporcje":

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywa_Lissajous

    yabba

  • 3. Data: 2017-12-03 17:17:43
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik Endriu napisał:

> [...]
    > Electronic Workbench do symulowania obwodów. Dało by radę coś takiego
    > zasymulowac przy pomocy tych programów, czy może posiłkowac się czymś

    Włącz se tryb xy w oscyloskopie czy symulatorze.
    http://www.jammarcade.net/simple-component-tester-a-
    k-a-octopus-curve-tracer/

  • 4. Data: 2017-12-03 19:51:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 15:16:03 +0100, Endriu napisał(a):

    > który wyświetla "Boskie proporcje":

    No nie... tzw. figury Lissajous sa źródłem natchnienia do spekulacji nad
    sensem istnienia :) Ludziska, nie dajcie się zwariować.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-12-03 20:39:23
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > No nie... tzw. figury Lissajous sa źródłem natchnienia do spekulacji nad
    > sensem istnienia :) Ludziska, nie dajcie się zwariować.

    Kolego, jak widzisz z wniosków z filmiku przyroda nieożywiona tworzy/drga
    kryształkami/komórkami 6-cioramiennymi, a ożywiona 5-ramiennymi. To wiąże
    się z określonymi częstotliwościami. Do tego dochodzi wpływ kosmosu.
    Poszczególne planety drgają odpowiednimi częstotliwościami, na organizm
    ludzki można działać poprzez wzmacnianie czakr/gruczołów zapodając im
    odpowiednie częstotliwości:

    How to open a stargate. 4Biddenknowledge
    https://youtu.be/yrqMggCcgUY?t=1096

    Alfabet hebrajski to jedna wielka "boska proporcja"

    Dan Winter - Sekretna nauka ekstazy i nieśmiertelności 4/7 [PL]
    https://youtu.be/P7ow2UAcV8E

    Nie bagatelizować, bo to ważny temat ...

    Endriu

  • 6. Data: 2017-12-03 20:45:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 20:39:23 +0100, Endriu napisał(a):

    > Nie bagatelizować, bo to ważny temat ...

    Ty tak naprawdę? No nie wierzę... Nikt nie jest tak głupi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-12-03 21:03:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/3/2017 8:39 PM, Endriu wrote:
    > tworzy/drga kryształkami/komórkami 6-cioramiennymi

    Co to sa kryształy 5 i 6 ramienne?

  • 8. Data: 2017-12-03 21:41:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ty tak naprawdę? No nie wierzę... Nikt nie jest tak głupi.

    Kolego powoli z tymi epiteteami. Człowiek to w 80% woda:

    Woda plus dźwięk
    https://www.cda.pl/video/81420b5

    Swoim przygłupawym komentarzem wystawiłeś sobie świadectwo. Ale nie o tym.
    Ja typowo pod kątem elektrycznym. Chciałbym sobie powykreślać takie krzywe, w oparciu
    o jakiś symlator, zapodając różne rzeczy na wejściu. Próbował ktoś bawić sie wten
    sposób ?.

    Endriu

  • 9. Data: 2017-12-03 22:46:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 21:41:36 +0100, Endriu napisał(a):

    > Swoim przygłupawym komentarzem

    Endriu, LOL, sorry :) " planety drgają ", "wzmacnianie czakr", "Alfabet
    hebrajski to jedna wielka "boska proporcja"" , "przyroda tworzy/drga
    [-]kryształkami"... Ty jesteś mistykiem. Jakim cudem tranzystory ci
    działają??
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-12-03 23:00:40
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > hebrajski to jedna wielka "boska proporcja"" , "przyroda tworzy/drga
    > [-]kryształkami"... Ty jesteś mistykiem. Jakim cudem tranzystory ci

    Kolego nie wim od czego zacząć, aby ci wytłumaczyć ostatnie 3 lata mojego
    życia i motyw dlaczego napisałem ten post, natomiast wolałbym darować sobie
    te wszyskie opowieści, i po prostu uzyskać odpowiedź na moje typowo
    elektroniczno/elektryczne pytanie. Bawiłeś sie takim oprogramowaniem
    umożliwiającym taką analizę. Wiesz jak to wsyztsko poustawiać, żeby na
    odpowiednim oscyloskopie użyskać taki efekt ?

    Pamiętam w technikum gdzię stak w 1994 roku mieliśmy te krzywe Lisażu tylko
    czym to się mierzyło i jak to się podpinało kompeltnie nie pamiętam.
    Chciałbym sobie pokombinować ale już na komputerze z czymś takim. Jesteś w
    stanie mi pomóc?.

    Endriu