  • 21. Data: 2011-01-25 10:42:21
    Temat: Re: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 10:45:19 +0100, gri wrote:

    >Wystarczy tylko szyć u siebie i sprzedawać po 149, by zostać bogaczem.

    Tylko ile sprzedasz "u siebie" ?

    A jak bedziesz chcial skorzystac z innych sklepikarzy to uslyszysz
    "ile, 30% rabatu ? Zartownis z pana" :)

    J.

  • 22. Data: 2011-01-25 12:31:43
    Temat: Re: Chinskie ceny wcišż budzš mój podziw...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Tylko ile sprzedasz "u siebie" ?
    > A jak bedziesz chcial skorzystac z innych sklepikarzy to uslyszysz
    > "ile, 30% rabatu ? Zartownis z pana" :)

    Nie narzekaj. Jest byznes do zrobienia, ktoś inny na tym zarabia, a "JA" nie
    potrafię?
    Skoro nie potrafię, to "morda w kubeł" :-)

  • 23. Data: 2011-01-25 13:09:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 13:31:43 +0100, gri wrote:

    >Nie narzekaj. Jest byznes do zrobienia, ktoś inny na tym zarabia, a "JA" nie
    >potrafię?
    >Skoro nie potrafię, to "morda w kubeł" :-)

    Kiedy wlasnie moge dojsc do wniosku ze potrafie.
    Tylko ze wtedy dojde tez do wniosku ze najlepiej to kupic po 5 zl a
    sprzedac po 150 :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-01-25 13:13:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sadzimy ze wysylka paczki do 1 kg kosztuje 9.50, do 2kg
    > 11zl, a do 5 kg 13 zl.
    >
    > Uczciwy sprzedawca mniej wiecej taka gradacje cen by zastosowal.

    Logiczny kupujący wiedziałby, że produkt trzeba też zapakować
    tak, aby przeżył niezniszczony wysyłkę. A materiały opakunkowe
    kosztują te ekstra parę złotych i fatyga większa przy większej ilości.
    Nie widzę tu nic zdrożnego. Sprzedawałeś coś kiedyś na allegro/ebay?

    Ale kto Ci każe kupować dwa?

  • 25. Data: 2011-01-25 13:15:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robbo" <y...@m...com> wrote in message
    > Panowie, dziwicie się, dlaczego Chińczycy robią tak tanio.
    > Ja natomiast zawsze w sklepie dziwię się, dlaczego handlowcy
    > sprzedają tak drogo.
    > Po prostu wielkoseryjna produkcja kosztuje grosze, a ponadto
    > producent i tak przyzwoicie zarobi.
    > Ja, gdy idę do sklepu kupić spodnie jeansy za np. 150 złotych,
    > zastanawiam się, ile kosztuje produkcja (5zł, czy mniej?).

    Najtańsze jeansy w USA widziałem w detalu za $8.
    Walmart, marka "Faded Glory".
    Wranglery w detalu już kosztują $14.99 :-)

  • 26. Data: 2011-01-25 13:28:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 07:13:23 -0600, Pszemol wrote:

> [...]
    >kosztują te ekstra parę złotych i fatyga większa przy większej ilości.
    >Nie widzę tu nic zdrożnego. Sprzedawałeś coś kiedyś na allegro/ebay?

    pilnowanie e-maila tez kosztuje, adresowanie kosztuje, dowoz kosztuje,
    stanie na poczcie kosztuje - i temu wszystkiemu nie mowimy nie.

    Tylko ze wiemy ze te dodatkowe materialy nie sa na tyle drogie zeby
    kazda nastepna sztuka kosztowala az 5 zl drozej. Moze 50 gr.

    Po prostu ten sprzedawca przerzuca czesc ceny w koszty wysylki.
    A to nie jest uczciwe dla klienta. Chocby w przypadku reklamacji.

    >Ale kto Ci każe kupować dwa?

    Mowie o jednym. Nie 4.79, a 14.79, bo raczej nie zaryzykuje przesylki
    zwyklym listem. Pretensji na razie nie mam, bo to stanie na poczcie
    moze biznesmana wykonczyc, ale zakup robi sie tak sobie oplacalny.

    Ale powiedzmy ze mam chcec na pare sztuk - a tu taka niespodzianka, ze
    wcale juz nie po 4.79..

    J.

  • 27. Data: 2011-01-25 14:02:07
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.01.2011 14:15, schrieb Pszemol:
    > "Robbo" <y...@m...com> wrote in message
    >
    > Najtańsze jeansy w USA widziałem w detalu za $8.
    > Walmart, marka "Faded Glory".
    > Wranglery w detalu już kosztują $14.99 :-)

    Kupiłem w zeszłym roku "Lucky Strike" za 8$ i Wranglery za 10$. Oba w
    Walmart (+7.75% VAT)

    Waldek

    A tak apropos do Pszemola: dostałeś maila z linkami?

  • 28. Data: 2011-01-25 14:59:39
    Temat: Re: Chinskie ceny wci?ż budz? mój podziw...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Tylko ze wtedy dojde tez do wniosku ze najlepiej to kupic po 5 zl a
    > sprzedac po 150 :-)

    Mnie właśnie o to chodzi, by powstawała konkurencja i naród się bogacił
    Skoro wiem, że coś jest drogie w sprzedaży a tanie w zakupie (produkcji), to
    nie narzekam na swój los tylko robię jak inni: kupić za 5 a nawet za 50 ,
    sprzedać za 150 lub ciut taniej za 100 i cieszyć się zyskiem.

  • 29. Data: 2011-01-25 15:02:36
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Ale powiedzmy ze mam chcec na pare sztuk - a tu taka niespodzianka, ze
    > wcale juz nie po 4.79..

    To takie urocze. Narzekamy na ludzików z bazarku, dajemy się rąbać tak samo
    korporacjom, ze zbrojna organizacja rozbójniczą na czele.

  • 30. Data: 2011-01-25 15:40:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 15:59:39 +0100, gri wrote:

    >Mnie właśnie o to chodzi, by powstawała konkurencja i naród się bogacił

    Tylko czy od handlu wewnetrznego narod sie bogaci ?

    J.