    From: s...@v...pl <szymon1808@_NOSPAM_vp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Chłodnica w crossie problem. Pomocy
    Date: Mon, 18 Aug 2014 23:00:05 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.

    Mój problem polega na tym że chciałem kupic rieju rr 50 sprowadzony z
    Niemiec pojechałem go obejrzec i strasznie mnie zdziwił wygląd jego
    chłodnicy jest bardzo dziwna ponieważ nie ma tam żadnego korka wlewu tylko
    wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojęcia jak zalac to chłodnice ani
    do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o pomoc co to
    jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica.
    Oto link do zdjęc tej chłodnicy i tego cypelka:

    http://chomikuj.pl/szymon1807/Galeria

    Pomóżcie prosze