  • 11. Data: 2010-09-27 21:37:12
    Temat: Re: Chłodnica wspomagania - niech mnie kto oświecii
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i7qaa2$1k5c$1@news2.ipartners.pl...

    > No cóż, ponieważ chłodnica cieknie, a na nową będę musiał poczekać,
    > postąpię na razie tak jak z meblami z ikei - usunę "zbędny" element i
    > się zobaczy :)

    Jak nie patrzec ma wlot i wylot...

    http://allegro.pl/zbiorniczek-wspomagania-nissan-pri
    mera-p10-stan-bd-i1211971032.html

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-09-28 04:08:11
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Sep 27, 8:51 am, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:
    > W dniu 2010-09-27 14:45, JAM pisze:

    > Czyli uważasz że z tego zbiorniczka musi być inne odejście?
    > Nic takiego nie zauważyłem, i stąd w ogóle moje pytanie!

    Tak, to dziwne. Nie powinno tak byc. Chlodnica ma miec przeplyw
    ciagly. Takiej, ktora nie ma jeszcze nie widzialem. Czy ten samochod
    tak mial od nowosci, czy tez kupiles uzywany przy ktorym ktos moze
    grzebal ? Tak podlaczona chlodnica jak piszesz jest pozbawiona sensu.

    > --
    > Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    >     z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    > gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 13. Data: 2010-09-28 08:54:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-27 21:37, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski"<j...@d...z.sygnatury> napisał w
> [...]

    Właśnie chciałem odszczekać wszystko... dokładniejsza inspekcja z latarką wykazała
    drugi wlot...tak więc wszystko zgodnie z logiką, a ja idę się wstydzić...

  • 14. Data: 2010-09-28 08:57:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-28 04:08, JAM pisze:

> [...]
    > tak mial od nowosci, czy tez kupiles uzywany przy ktorym ktos moze
    > grzebal ? Tak podlaczona chlodnica jak piszesz jest pozbawiona sensu.

    Nic nie jest dziwne, jest drugi wlot :>
    Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko że padało a ja nie miałem wczoraj latarki.
    Tak więc odowłuję pytania i sorry za niepotrzebe zawracanie głowy...

  • 15. Data: 2010-09-28 10:37:47
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 28.09.2010 04:08, JAM pisze:

    > Tak, to dziwne. Nie powinno tak byc. Chlodnica ma miec przeplyw
    > ciagly. Takiej, ktora nie ma jeszcze nie widzialem.

    Jest coś takiego jak "hot pipe" stosowane w kolektorach słonecznych i
    chyba też w chłodzeniu niektórych płyt głównych PC i chyba zawsze w
    laptopach.