  • 1. Data: 2010-09-27 08:21:39
    Temat: Lacetti 1.6 2004r - Problem z hamulcem tarczowym tylnym
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    Witam.

    Zewnętrzna okładzina tylnego hamulca tarczowego zużywa się po dwóch
    tygodniach, natomiast wewnętrzna okładzina ściera się minimalnie.
    Bardzo grzeje się całe koło. Mechanicy są bezradni. Dodam jeszcze że
    tłoczek chodzi bez zarzutów. Wielokrotnie sprawdzany na warsztacie.
    Jednak żadem z mechaników nie ma koncepcji na rozwiązanie tego
    problemu.
    Pomóżcie.

  • 2. Data: 2010-09-27 08:39:19
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

[...]

    Tłoczek chodzi - ok. Problemem mogą być tuleki prowadzące zacisk.
    O ile w ręku może chodzić płynnie, to w samochodzie może się zacinać.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-09-27 09:02:37
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > tłoczek chodzi bez zarzutów. Wielokrotnie sprawdzany na warsztacie.
    > Jednak żadem z mechaników nie ma koncepcji na rozwiązanie tego

    tloczek tloczkiem, sprawdz jak pracuje prowadnica zacisku - tulejki
    prowadzace, prowadnice po ktorych przesuwa sie klocek - mialem taki sam
    problem w golfie - z przendim hamulcem. poprostu przytarte tulejki ....

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2010-09-27 09:58:53
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

> [...]
    > prowadzace, prowadnice po ktorych przesuwa sie klocek - mialem taki sam
    > problem w golfie - z przendim hamulcem. poprostu przytarte tulejki ....

    Serwisant stwierdził że zacisk na prowadnicach porusza sie prawidłowo
    (sprawdzał manualnie). Ale ja mu nie wierzę i jeśli faktycznie były by
    przytarte te tulejki to czy mozna je przesmarować? Jeśli tak to jakim
    smarem?

  • 5. Data: 2010-09-27 10:00:56
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Tłoczek chodzi, ale zacisk nie chodzi i zapewne przez zużywa się jedna okładzina.
    Oczyścić i przesmarować zacisk.
    Zapraszam do Klubu Chevroleta na http://autokacik.pl/

  • 6. Data: 2010-09-27 19:26:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KA-RAM-BA w
    b.googlegroups.com>:

    > Zewnętrzna okładzina tylnego hamulca tarczowego zużywa się po dwóch
    > tygodniach, natomiast wewnętrzna okładzina ściera się minimalnie.
    > Bardzo grzeje się całe koło.

    Jest tam ABS? To odepnij czujnik i napisz czy dalej się mocno grzeje po
    przejechaniu kilku kilometrów i paru hamowaniach.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-09-27 19:59:07

[...]