  • 1. Data: 2010-09-27 07:13:15
    Temat: kopci diesel
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    Cześć,
    motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,
    po wejściu na obroty ponad 3 tys dławi,muli
    wydobywa się nagle dosyć sporo białego dymu
    po czym jest czarny,
    jakby ktoś mógł zcharakteryzować na podstawie kolorów co silnik chce
    mu powiedzieć,
    dzięki

    M.

  • 2. Data: 2010-09-27 07:17:39
    Temat: Re: kopci diesel
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > po czym jest czarny,
    > jakby ktoś mógł zcharakteryzować na podstawie kolorów co silnik chce

    EGR, turbina, wtryski. czyli wszystko

  • 3. Data: 2010-09-27 07:24:37
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > motor 2.0 TDI w bmw 3 od sąsiada,

    organizm odrzucił przeszczep,
    to jakbyś żabie przeszczepił nerkę szczura

    P.

  • 4. Data: 2010-09-27 07:38:29
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > organizm odrzucił przeszczep,
    > to jakbyś żabie przeszczepił nerkę szczura

    nierozumiem może żle określiłem bmw 320 no niewiem czy
    tam pisze TDi czy TDI,co do przeszczepu to tydzień tymu
    wymieniali mu wtrysk sterujący.
    M.

  • 5. Data: 2010-09-27 09:11:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-09-27 07:38, Mirosław pisze:
    > nierozumiem może żle określiłem bmw 320 no niewiem czy
    > tam pisze TDi czy TDI

    "Nie rozumiem" i "nie wiem" piszemy oddzielnie wg prostej zasady, że
    "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie,
    nie "tam pisze" tylko "tam jest napisane".

    Na pewno są tam zupełnie inne litery.
    P.

  • 6. Data: 2010-09-27 09:45:01
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

> [...]
    > z czasownikami piszemy oddzielnie,
    > nie "tam pisze" tylko "tam jest napisane".

    już przez chwile myślałem że jest na grupie

    pl.misc.j_polski.fani_miodka.A tak w ogóle abstrahując już od

    tego czy w dieslu z tyłu pisze tdi cdi tdci

    sdi i Bóg wie co jeszcze to kolor dymu

    chyba w każdym z w/w silników świadczy

    o tym samym, prawda?

    Mirek

  • 7. Data: 2010-09-27 10:07:03
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > z czasownikami piszemy oddzielnie,
    > nie "tam pisze" tylko "tam jest napisane".

    Jak piszemy poprawnie: "trzy razy trzy SĄ dziewięć" czy też "trzy razy trzy
    JEST dziewięć" ? :)

  • 8. Data: 2010-09-27 10:13:59
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > z czasownikami piszemy oddzielnie,
    > nie "tam pisze" tylko "tam jest napisane".

    Jak piszemy poprawnie: "trzy razy trzy SĄ dwanaście" czy też "trzy razy trzy
    JEST dwanaście" ? :)

  • 9. Data: 2010-09-27 11:40:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Miros?aw

    > ju? przez chwile my?la?em ?e jest na grupie
    >
    > pl.misc.j_polski.fani_miodka.

    Jesteś na grupie, gdzie pisze się po polsku. Ranisz ten język jakbyś nie
    ukończył podstawówki, więc albo się skup albo zainstaluj sobie jakiś
    słownik.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-09-27 11:46:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 10:13, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak piszemy poprawnie: "trzy razy trzy SĄ dwanaście" czy też "trzy razy
    > trzy JEST dwanaście" ? :)

    Ani tak, ani tak.
    Trzy razy trzy jest dziewiec ;>

    --