  • 1. Data: 2015-03-02 08:24:02
    Temat: s4 czy nexus 5
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    Który byscie wybrali i dlaczego /? s4 czy nexus 5

  • 2. Data: 2015-03-02 08:51:36
    Temat: Re: s4 czy nexus 5
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 08:24, Martuś pisze:
    > Który byscie wybrali i dlaczego /? s4 czy nexus 5

    Nexus oczywiście - głównie dlatego, że to nie szajsung :)
    Mam nexusa i jest naprawdę świetny - ja się nie zawiodłem.
    Czysty Lolipop, szybki i bez zacięć - bajka :)

    ozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2015-03-02 11:18:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Lg G2. Ma bardzo dobre czasy pracy na baterii, a bebechy w duzej czesci nexusa.

  • 4. Data: 2015-03-02 12:54:06
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 11:18, krzysztofsf pisze:
    > Lg G2. Ma bardzo dobre czasy pracy na baterii, a bebechy w duzej czesci nexusa.

    hmm a moze jeszcze jakis inny ?:))

  • 5. Data: 2015-03-02 14:44:38
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 08:24:05 UTC+1 użytkownik Martuś napisał:
    > Który byscie wybrali i dlaczego /? s4 czy nexus 5

    Mam S4 - żadnych problemów - polecam.

    Ircys

  • 6. Data: 2015-03-02 15:07:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.03.2015 o 12:54, Martuś pisze:

    > hmm a moze jeszcze jakis inny ?:))
    lg g2 niema karty pamięci. co do s4, to jest parę modeli, więc nie
    wiadomo do czego porównujesz. Co model, to gorsza sprawa z rootem.
    kolejna rzecz to fakt że android 4 cośtam ma bardzo ograniczony dostęp
    do karty pamięci. Przemyśl więc sprawę pod kątem tego czego oczekujesz
    od urządzenia a nie pod kątem producenta

    ToMasz