  • 1. Data: 2023-09-11 21:59:09
    Temat: Ciąg dalszy płonących elektryków.
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    https://ithardware.pl/aktualnosci/ciezarowki_nikola_
    nie_chca_przestac_sie_palic_kolejny_pozar_w_siedzibi
    e_producenta-29187.html

    "W Phoenix miał miejsce kolejny pożar ciężarówek firmy Nikola, który
    stanowi już czwarty taki przypadek w ciągu zaledwie kilku miesięcy.
    Niemniej jednak, firma utrzymuje stanowisko, że ich pojazdy można
    bezpiecznie eksploatować."

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2023-09-12 09:09:53
    Temat: Re: Ciąg dalszy płonących elektryków.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Panie, żaden pożar, to tylko incydent termiczny!"

  • 3. Data: 2023-09-12 10:00:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Sep 2023 21:59:09 +0200, w <udnrat$nlm$1$Radoslaw@news.chmurka.net>,
    RadosławF <r...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > stanowi już czwarty taki przypadek w ciągu zaledwie kilku miesięcy.
    > Niemniej jednak, firma utrzymuje stanowisko, że ich pojazdy można

    Pewnie ładował w domku z nieprzystosowanej instalacji. Na pewno tak było :))

  • 4. Data: 2023-09-12 10:13:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-09-2023 o 10:00, r...@k...pl pisze:

    nie_chca_przestac_sie_palic_kolejny_pozar_w_siedzibi
    e_producenta-29187.html

    > Pewnie ładował w domku

    Wystarczy tankowanie paliwa:
    https://forum.elektrowoz.pl/threads/lekkie-nadpaleni
    e-ice-podczas-ladowania.4908/

    A nie, czekaj, ice mogą się palić bez problemu, wraz ze stacjami
    benzynowymi, przecież nikomu to w niczym nie przeszkadza.....

  • 5. Data: 2023-09-12 10:20:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "ie widziałem aby media obiegła ta szokująca wiadomość, aby nie umarło,
    zamieszczę ją na forum. Otóż w dniu wczorajszym - 11.09.2023, na stacji
    Orlen w Sosnowcu, przy S1, najprawdopodobniej w czasie ładowania,
    lekkiemu zapłonowi uległ Peugeot, na szczęście szybka reakcja obsługi, a
    następnie szybki przyjazd straży pożarnej zapobiegł 'sfajczeniu' się
    całej stacji paliw ;) Aż dziwne, że o takim szczęścionieszczęściu nie"
    napisały żadne media...

    A dlaczego znajdujesz w necie to co znajdujesz

    Poradnik Foliarza #6: Zemsta Nerdów, czyli kto i po co zbiera nasze dane
    w Internecie?

    https://www.youtube.com/watch?v=NTjDKbN1ed8

    Nie oglądam tej mordy. Raz trafiłem ale warto posłuchać

  • 6. Data: 2023-09-12 15:48:44

    Tue, 12 Sep 2023 10:13:30 +0200, w <udp6bn$bcn$4$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > A nie, czekaj, ice mogą się palić bez problemu, wraz ze stacjami
    > benzynowymi, przecież nikomu to w niczym nie przeszkadza.....

    Jakby to był prątek, to bez wątpienia spaliłby się sam, a stacja pozostałaby
    nietkięta. Na pewno tak by było :D