  • 1. Data: 2023-09-15 00:44:58
    Temat: O chińskich elektrykach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://moto.rp.pl/na-prad/art39107981-dlaczego-chin
    skie-auta-elektryczne-sa-takie-tanie
    (do 3ch art. dziennie jest darmowa w e-rzepie)

    Nb. szokiem jest ile po Chinach elektryków jeździ. I nie to, że tylko
    samochodów, skutery są prawie wyłącznie elektryczne (przynajmniej w
    rejonie gdzie byłem). Z tego co zrozumiałem, parę lat temu rząd
    przeprowadził akcję silnie dofinansowując samochody elektryczne na
    indywidualnym poziomie, więc ponad to o czym jest w art.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2023-09-15 14:27:57
    Temat: Re: O chińskich elektrykach
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > przeprowadził akcję silnie dofinansowując samochody elektryczne na
    > indywidualnym poziomie, więc ponad to o czym jest w art

    Dlatego Chiny są potęgą a unijne kurwy NIE ;-)

  • 3. Data: 2023-09-15 16:43:49
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 15.09.2023 o 14:27, _Master_ pisze:

    > Dlatego Chiny są potęgą a unijne kurwy NIE ;-)

    Potęgą to są w zadłużeniu, rząd ma 50% pkb, gospodarstwa
    domowe 63% pkb a spółki niefinansowe 165% pkb.
    Spotkałem się z informacjami że w sumie mają sporo ponad
    300% pkb długu. Jednym słowem potęga. :(

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-09-15 22:48:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-15 o 16:43, RadosławF pisze:

    > Potęgą to są w zadłużeniu, rząd ma 50% pkb, gospodarstwa
    > domowe 63% pkb a spółki niefinansowe 165% pkb.
    > Spotkałem się z informacjami że w sumie mają sporo ponad
    > 300% pkb długu. Jednym słowem potęga. ?

    Przecież się nabijam ... ;-)

    Chociaż... Japonia też jest po uszy zadłużona tylko wewnętrznie

    Dlaczego USA i Chiny wybrały "marchewkę" aby propagować
    "elektromobilność" a UE KIJ?

  • 5. Data: 2023-09-16 07:53:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-15, _Master_ <...@...pl> wrote:

    > Przecież się nabijam ... ;-)
    >
    > Chociaż... Japonia też jest po uszy zadłużona tylko wewnętrznie
    >
    > Dlaczego USA i Chiny wybrały "marchewkę" aby propagować
    > "elektromobilność" a UE KIJ?

    Nie wiem czy Chiny wybrały marchewkę. Tam jest dziwnie. Coś chyba
    niedługo mocno erdolnie.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2023-09-16 12:34:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie wiem czy Chiny wybrały marchewkę. Tam jest dziwnie. Coś chyba
    > niedługo mocno erdolnie.

    To tak samo jak w UE ;-)