  • 1. Data: 2010-06-05 00:15:49
    Temat: Re: Ciekawe Punto II
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Hold napisał(a):
    > Ciekawie wyglądające punto 2.
    > Co o nim myślicie?
    > Szukam czegoś takiego, choć myślałem o czymś tańszym,
    > ale jeśli te dane są prawdziwe, to nie wiem czy nie dołożyć.

    Za darmo bym tego g... nie chciał. Bite i klepane.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-06-05 00:40:34
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Za darmo bym tego g... nie chciał. Bite i klepane.

    Bity to chyba ty byłeś i to czymś bardzo ciężkim po głowie.

    A w temacie - trochę gość pojechał ze spalaniem: "Na prostej przy ok. 80 -
    90 km/h wskazania komputera były na poziomie 2.5 - 3.5l/100km.". Poza tym
    auto powinno stanem nie odbiegać od nowego - takich aut jest bardzo mało na
    rynku. IMO warto dołożyć.

    Jurand.

  • 3. Data: 2010-06-05 00:53:35
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 05.06.2010 01:06, Hold pisze:
    > Ciekawie wyglądające punto 2.
    > Co o nim myślicie?
    > Szukam czegoś takiego, choć myślałem o czymś tańszym,
    > ale jeśli te dane są prawdziwe, to nie wiem czy nie dołożyć.

    To Twoje i robisz sobie reklamę, czy serio się zastanawiasz nad zakupem?

    Ogólnie Punta fajne auta, zwłaszcza, jeśli szukasz czegoś do miasta.
    Poza miastem też da się tym jeździć (sam moim mykam regularnie na trasie
    Kraków-Przemyśl), ale krótkie toto i słabe.. Na trasę szału ni ma.

    I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moją na noc zawsze wykręcam bo
    kradną na potęgę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 5. Data: 2010-06-05 01:22:28
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-05 00:53, marjan wrote:

    > I uważać na sondy lambda trzeba. Ja moją na noc zawsze wykręcam bo
    > kradną na potęgę.

    Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

  • 6. Data: 2010-06-05 01:33:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 01:22:28 +0200, Olek napisał(a):

    > Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

    Zapytaj zygę ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-06-05 03:38:43
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    5
    > Szukam czego=B6 takiego, cho=E6 my=B6la=B3em o czym=B6 ta=F1szym,
    > ale je=B6li te dane s=B1 prawdziwe, to nie wiem czy nie do=B3o=BFy=E6.

    a za takie $$$,
    to nie lepiej coś takiego ?
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C131893
    60

    też fiat.

  • 8. Data: 2010-06-05 08:46:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    Hold wrote:

    > Ciekawie wyglądające punto 2.
    > Co o nim myślicie?

    Po co Ci takie toczydło? Żeby zaczęło jechać będziesz chyba musiał
    postawić żagiel...

  • 9. Data: 2010-06-05 09:36:08
    Od: mis <m...@u...pl>

    > Po co Ci takie toczydło? Żeby zaczęło jechać będziesz chyba musiał
    > postawić żagiel...

    Widzisz, wielu ludziom jest potrzebne "toczydło" do codziennej jazdy a
    nie zabawy / wyścigów... Nie zmienia to faktu, że akurat tego kupić nie
    warto - za drogi !!! Nowe Grande Punto w salonie kosztuje ok 30 tyś.
    więc starszy model, używany, z 2008r za 25 tyś, to prawie jak żart...

    miś

  • 10. Data: 2010-06-05 10:10:24
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2010-06-05 00:40, Jurand pisze:

> [...]
    >
    > A w temacie - trochę gość pojechał ze spalaniem: "Na prostej przy ok. 80
    > - 90 km/h wskazania komputera były na poziomie 2.5 - 3.5l/100km.".

    Znaczy że wysokie czy że niskie? Przy warunkach _dosłownie_ takich jak w
    tym cytacie uzyskanie wskazania 0.0l/100km nie jest niczym
    nadzwyczajnym. Przecież mowa o spalaniu chwilowym, które nijak się ma do
    średniego mierzonego na dłuższych dystansach.
    Ten fragment ogłoszenia jest po prostu zgodną z prawdą ściemą, która ma
    wywołać wrażenie, że auto bardzo mało pali.

    --
    Jacek Midura