  • 1. Data: 2010-06-05 09:42:40
    Temat: Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
    motoroweru na samochód.
    Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-06-05 09:47:29
    Temat: Re: Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
    > motoroweru na samochód.
    > Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

    Wieki temu dzialalo to w PZU, potem wycofali sie z tego, ale ponoc jakis
    czas temu powrocili do tej praktyki.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 3. Data: 2010-06-05 11:29:30
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    dobrą opcją jest przyczepka, ja jestem współwłaścicielem takowej od 15 r.ż.
    i nie ma na nią naewt zwyżki za wiek

  • 4. Data: 2010-06-05 11:37:31
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sat, 5 Jun 2010 09:42:40 +0200, na pl.misc.samochody, Jacek
    napisał(a):

    > Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
    > motoroweru na samochód.
    > Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

    jakie przepisanie? Masz pojazd ubezpieczony w TU w zakresie OC,
    kupujesz następny i ubezpieczasz dalej. Pojazd to pojazd - nieważne
    czy to motorower czy samochód.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2010-06-05 11:53:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
    > motoroweru na samochód.
    > Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

    Metoda na to jest odrobine inna.
    Ubezpieczasz cokolwiek w PZU i leca Ci znizki. Kiedy chcesz ubezpieczyc np
    samochod bierzesz zaswiadczenie o bezszkodowosci i pokazujesz w innej
    ubezpieczalni. Na takim zaswiadczeniu jest tylko nr polisy i okres
    bezszkodowosci. Inna ubezpieczalnia nie wnika co bylo ubezpieczone.

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-06-05 18:07:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    P_ablo pisze:
> [...]
    > ubezpieczalni. Na takim zaswiadczeniu jest tylko nr polisy i okres
    > bezszkodowosci. Inna ubezpieczalnia nie wnika co bylo ubezpieczone.

    ...do momentu szkody. jak sie ubezpieczasz przez internet też nie
    sprawdzają ile masz zniżek. (chyba ze teraz istnieje jakaś baza danych o
    bezszkodowości)

    W PZU to kiedyś działało ( motorower -> auto) sam na tym
    skorzystałem,ale to było przed rokiem '90tym

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-06-05 18:22:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    9kogr$....@4...net
    *PB* napisał(-a):

    > jakie przepisanie? Masz pojazd ubezpieczony w TU w zakresie OC,
    > kupujesz następny i ubezpieczasz dalej. Pojazd to pojazd - nieważne
    > czy to motorower czy samochód.

    Nieprawda. Są TU które nie honorują zniżek nabytych na kategoriach
    pojazdów innych niż te które się chce aktualnie ubezpieczyć. To tak w
    dużym uproszczeniu, bo faktycznie jest to bardziej zawiłe.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2010-06-05 18:24:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *P_ablo* napisał(-a):

    > Na takim zaswiadczeniu jest tylko nr polisy i okres
    > bezszkodowosci. Inna ubezpieczalnia nie wnika co bylo ubezpieczone.

    Zdarzało mi się widzieć markę, model i nr rej. pojazdu

  • 9. Data: 2010-06-05 19:30:58
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    nie wiem czy jeszcze przepisuja (pewnie tak) - ale robi to tylko PZU i musi
    byc spelniony warunek ze miales ubezpieczony motorower przed chyba 2005r (lub
    2000r-niepamietam juz teraz- ale chodzi o zmiane przepisow w ktoryms tam
    roku) i musisz go miec ubezpieczonego nadal.

  • 10. Data: 2010-06-05 22:47:36
    Od: s...@v...pl

    > Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
    > motoroweru na samochód.
    > Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?
    > Jacek

    To może i z roweru można?

    (dobrowolne ubezpieczenie OC na rower)