  • 1. Data: 2010-06-04 19:41:04
    Temat: Minicasco
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Witajcie! Potrzebuje jakies ubezpieczenie niewielkie. Wlasciwie jedyne
    potrzebne zabezpieczenie to wyplata pieniedzy w razie kradziezy. Auto z 2007
    roku, warte ok. 100000zl, malo popularne na drogach. Nie potrzebuje zadnych
    innych bajerow typu wyplaty za szkody parkingowe, stluczki itp., bo od tego
    jest auto, zeby jezdzic. Wazne, zeby bylo bezpieczne w razie kradziezy.
    Czytalem, ze warta ma w ofercie jakies minicasco. Ma to ktos? Ile moze
    wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic nie. Jedyna
    opcja to wybranie sie do agenta?

  • 2. Data: 2010-06-04 20:02:50
    Temat: Re: Minicasco
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Ile moze wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic
    > nie. Jedyna opcja to wybranie sie do agenta?

    żartujesz. auto mało popularne za 100 tys i chcesz minicasco??
    załóż taką sytuację. kradną Ci samochód. wymontowują potrzebne elementy /no
    bo mało popularne to części pewnie drogie i trudno dostępne albo tylko ASO/
    i policja odnajduje samochód i z uśmiechem Ci zwraca oszabrowany z kilku
    elementów. trochę zaboli portfel a statystyki policjantom podskoczą :)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-06-04 20:18:54
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Czytalem, ze warta ma w ofercie jakies minicasco.

    Na pewno ma jeszcze PZU. Skladka duzo nizsza niz pelne AC, ile nie wiem bo
    motocykli nie ubezpieczaja w tej formie (minicasco).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2010-06-04 20:20:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na pewno ma jeszcze PZU. Skladka duzo nizsza niz pelne AC, ile nie wiem bo
    > motocykli nie ubezpieczaja w tej formie (minicasco).

    Swoja droga PZU za 15 letnie moto, warte ~10 tys chcialo mnie skubnac na 2,4
    tys rocznie :D

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2010-06-04 20:26:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 4 Jun 2010 19:41:04 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Czytalem, ze warta ma w ofercie jakies minicasco. Ma to ktos? Ile moze
    > wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic nie. Jedyna
    > opcja to wybranie sie do agenta?

    Od warty trzymaj się z dala. Czemu? Poszukaj w archiwum...

    Btw, ZTCP minicasco nie wydłuża bezszkodowości dla zwykłego AC i nie
    działa za granicą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-06-04 21:20:05
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > i policja odnajduje samochód i z uśmiechem Ci zwraca oszabrowany z kilku
    > elementów. trochę zaboli portfel a statystyki policjantom podskoczą :)

    Jesli policja odnajdzie, to auto nie jest juz moje, tylko ubezpieczyciela i
    mnie to rybka.

  • 7. Data: 2010-06-04 21:20:25
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > ASO/ i policja odnajduje samochód i z uśmiechem Ci zwraca oszabrowany z
    > kilku elementów. trochę zaboli portfel a statystyki policjantom podskoczą
    minicasco pokrywa również kradzież częściową bodajze powyżej 200 zł

  • 8. Data: 2010-06-04 21:21:22
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > Btw, ZTCP minicasco nie wydłuża bezszkodowości dla zwykłego AC i nie
    > działa za granicą.

    Nie potrzeba tych opcji ;) Bezszkodowosc i tak jest w innym samochodzie, u
    innego ubezpieczyciela, a to auto nie jezdzi i nie bedzie za granica.

  • 9. Data: 2010-06-04 21:22:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile moze wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic
    > nie. Jedyna opcja to wybranie sie do agenta?
    Mi to wychodzi ok 1-1.3 % wartości auta

  • 10. Data: 2010-06-04 21:23:07
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    > Mi to wychodzi ok 1-1.3 % wartości auta

    Mozna wiedzie u jakiego ubezpieczyciela?