  • 1. Data: 2012-03-28 10:18:44
    Temat: Ciekawostka związana z ceną paliwa
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ciekawostka:

    We Włoszech niemal 70 procent ceny detalicznej paliw to VAT i akcyzy, z
    których najstarsza została wprowadzona w 1935 roku na sfinansowanie
    inwazji na Etiopię.

  • 2. Data: 2012-03-28 10:46:23
    Temat: Re: Ciekawostka związana z ceną paliwa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-28 10:18, Marcin N pisze:
    > Ciekawostka:
    >
    > We Włoszech niemal 70 procent ceny detalicznej paliw to VAT i akcyzy, z

    A u nas to nie inaczej?

    > których najstarsza została wprowadzona w 1935 roku na sfinansowanie
    > inwazji na Etiopię.

    To znana zależność - podatków nigdy nie obniża się po ustaniu powodu,
    dla których zostały nałożone.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-03-28 18:36:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 10:18:44 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Ciekawostka:
    >
    > We Włoszech niemal 70 procent ceny detalicznej paliw to VAT i akcyzy, z
    > których najstarsza została wprowadzona w 1935 roku na sfinansowanie
    > inwazji na Etiopię.

    Ciekawostką jest procent podatków/akcyz czy akcyza dotycząca Etiopii ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2012-03-28 18:58:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To znana zależność - podatków nigdy nie obniża się po ustaniu powodu,
    > dla których zostały nałożone.

    Ojtam, ojtam, ja mysle, ze Wlosi dalej sie szykuja na ta Etiopie;-)
    Etiopczycy sa podzieleni, jedni uwazaja, ze Wlosi daja sie zjesc i
    inwazja bylaby pozadana, inni, ze zjedzenie Wlochow zostaloby zle
    przyjete na forum miedzynarodowym, bo ludzie lubia pizze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2012-03-28 20:14:17
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-03-2012 o 10:18:44 Marcin N <m...@o...pl>
    napisał(a):

    > Ciekawostka:
    >
    > We Włoszech niemal 70 procent ceny detalicznej paliw to VAT i akcyzy, z
    > których najstarsza została wprowadzona w 1935 roku na sfinansowanie
    > inwazji na Etiopię.

    Olać ile % jest podatków, ważniejsze jest to ile mogę tego paliwa kupić za
    swoją pensję.

  • 6. Data: 2012-03-28 20:15:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawostka:
    >
    > We Włoszech niemal 70 procent ceny detalicznej paliw to VAT i akcyzy, z
    > których najstarsza została wprowadzona w 1935 roku na sfinansowanie
    > inwazji na Etiopię.

    Wygląda na to, że my się szykujemy na inwazję na połowę Afryki ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-03-29 06:59:17
    Od: Aron <a...@g...pl>

    u nas benzyna jest praktycznie najtansza w UE, przestancie narzekac
    kaczysci. Wybierzcie sie na Wegry tam jest po 6,50 od dawna

    aron

  • 8. Data: 2012-03-29 07:10:15
    Od: Aron <a...@g...pl>

    o tu macie zestawienie
    http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa

    w Polsce najtaniej - zielona wyspa. Owszem na Bialorusi i Ukrainie po
    4 zl ale jakie tam sa zarobki

    aron