  • 1. Data: 2012-03-27 19:21:59
    Temat: Liberty Direct - kod zniżkowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Jak ktoś dysponował takim kodem, to poprosiłbym go na priv (uwaga: trzeba
    wyciąć z adresu to co w nim zbędne).

  • 2. Data: 2012-03-27 21:13:31
    Temat: Re: Liberty Direct - kod zniżkowy
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >wyciąć z adresu to co w nim zbędne).

    tzn co? Wyciołem Covallino i wraca... Zniżka 4%

  • 3. Data: 2012-03-27 21:25:17
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-27 19:21, Cavallino pisze:
    > Jak ktoś dysponował takim kodem, to poprosiłbym go na priv (uwaga:
    > trzeba wyciąć z adresu to co w nim zbędne).
    Sprawdź ofertę PTU S.A.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-03-27 21:31:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gabor w <news:jkt3h2$7jc$1@inews.gazeta.pl>:

    > tzn co? Wyciołem Covallino i wraca... Zniżka 4%

    Cześć kolina

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2012-03-27 22:33:55
    Temat: Odp: Liberty Direct - kod zniżkowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jkt46s$of5$...@i...gazeta.pl...
    > Sprawdź ofertę PTU S.A.

    Kpisz czy o drogę pytasz?
    Dopiero niedawno (miesiąc temu) skończyłem dwuletni okres ciągania się z PTU
    po sądach, a Ty mi każesz jakiekolwiek pieniądze im płacić?
    Przyzwyczaiłem się jednak, że to oni mi płacą i nie zamierzam tego zmieniać.
    ;-)

  • 6. Data: 2012-03-27 22:47:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Mar 2012 19:21:59 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jak ktoś dysponował takim kodem, to poprosiłbym go na priv (uwaga: trzeba
    >wyciąć z adresu to co w nim zbędne).

    W necie tych kodów trochę jest. A i dzisiaj jakaś oferta w gruponie
    czy innym okaziku mi się przewinała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-03-27 22:57:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ro94n71pod9i4uo4jlk685rv1ifk0oninr@4ax.
    com...

    > W necie tych kodów trochę jest. A i dzisiaj jakaś oferta w gruponie
    > czy innym okaziku mi się przewinała.

    Tak wiem, postanowiłem coś w ten sposób urwać, ale kod może się przydać, bo
    bon wyszedł trochę za późno.