  • 1. Data: 2017-06-12 23:39:01
    Temat: Ciekawy problem z klima
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Symptomy:

    Zdarzenie #1
    - po ruszeniu auta po krótkim postoju w upalny dzień poszedł mały biały
    dymek spod maski, jak para wodna z czajnika
    - momentalnie prawie jednocześnie zaparowała przednia szyba wilgocią z
    wentylacji
    - za kilkadziesiąt sekund klima ochłodziła kabinę normalnie.

    Zdarzenie #2
    - po kilku dniach od zdarzenia #1 nie można odpalić samochodu
    - przygasają lampki i rozrusznik klika bendiksem
    - kolejna próba odpalenia auta po kilku godzinach i teraz już nie można
    otworzyć drzwi z pilota, brak w ogóle lampek
    - napięcie na akumulatorze 0V
    - zabranie akumulatora do domu na kilkugodzinne ładowanie
    - instalacja akumulatora, sprawdzenie ile prądu ciągnie instalacja i po
    niestwierdzeniu poboru prądu, jazda próbna dookoła osiedla z klimą włączoną

    Zdarzenie #3
    - na drugi dzień znowu nie można odpalić auta
    - napięcie na akumulatorze 8V
    - tym razem odpinanie i zapinanie klemy daje dziwny, metaliczny stuk gdzieś
    w okolicy alternatora/sprężarki

    Zagadka: co było?

  • 2. Data: 2017-06-13 07:08:49
    Temat: Re: Ciekawy problem z klima
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 23:39 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Zagadka: co było?

    uszkodzone sterowanie sprzęgłem klimatyzacji

    TG

  • 3. Data: 2017-06-13 14:20:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > uszkodzone sterowanie sprzęgłem klimatyzacji

    Tobie się już chwaliłem w Twoim wątku - nie liczy się! :-))))