  • 11. Data: 2016-09-11 13:20:56
    Temat: Re: Ciśnienie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-11 o 11:36, PeJot pisze:
    > /.../

    > Kilku(nasto)letni manometr może pokazywać różne rzeczy, niekoniecznie
    > związane z ciśnieniem. Zamiast szukać cudów, poszukaj *nowego* zegara,
    > one nie są jakoś koszmarnie drogie.

    Ma kilkadziesiąt lat. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2016-09-11 13:30:58
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Napisałeś zapewne dla zmylenia przeciwnika że było grubo powyżej 1 MPa. A ja naiwny,
    dałem się nabrać :-)

  • 13. Data: 2016-09-11 13:49:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-11 o 13:30, Konrad Anikiel pisze:
    > Napisałeś zapewne dla zmylenia przeciwnika że było grubo powyżej 1 MPa. A ja
    naiwny, dałem się nabrać :-)

    Ale czuwasz i żaden błąd nie pozostanie niezauważony. :-)

    Robert

  • 14. Data: 2016-09-11 15:07:11
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Ma kilkadziesiąt lat. :-)

    Staruszkowi należy się *emerytura*, a nie pranie po rurach :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2016-09-11 16:52:26
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Nie, nie chodzi o błąd, tylko o prostą zasadę że mechanizm działał niepoprawnie z
    prostej przyczyny którą łatwo wyjaśnić. Wszystko jedno ile to ciśnienie było większe
    niż normalnie: 20 razy, czy tylko 2 razy, to wystarczyło żeby opór pokonać, a to
    "normalne", 0.8- nie.