  • 1. Data: 2014-04-03 09:50:46
    Temat: Co ile wymiana oleju - focus mk1
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Co ile należy wymieniać olej w benzynie 1.6 focus mk1.
    Co rok albo co 15 tys. km?

  • 2. Data: 2014-04-03 10:17:21
    Temat: Re: Co ile wymiana oleju - focus mk1
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Vikku <B...@w...pl> wrote:

    > Co ile należy wymieniać olej w benzynie 1.6 focus mk1.

    Oleju w benzynie nie powinno być.

    mspanc.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2014-04-03 13:03:21
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Sorry. Zagalopowałem się myślowo.
    Chodziło mi co ile wymienia się olej w silniku.

    ps. benzynę musiałem rano zatankować :-)

  • 4. Data: 2014-04-03 21:55:09

    W dniu 03-04-2014 09:50, Vikku pisze:
    > Co ile należy wymieniać olej w benzynie 1.6 focus mk1.
    > Co rok albo co 15 tys. km?

    w tym wieku dolewac jak zaczna sie zawory odzywac i raz na rok wymienic.
    dolewajac mozesz mieszac pol syntetyk z systetykiem (jak ci nie szkoda
    kasy) i 10W z 15W, nic sie nie stanie.