  • 1. Data: 2014-04-03 07:44:03
    Temat: czym doczyścić felgi aluminiowe?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    w spadku po dziadku dostałem felgi aluminiowe. Z zewnątrz wyglądają
    całkiem ładnie, wiadro wody, szczota i juz się błyszczą. ale od środka -
    tragedia. cała wewnętrzna część obręczy i wnętrze ramion o
    skomplikowanym kształcie, sa zawalone jakąś ciemnoszarą substancją.
    wygląda to jak tłuste błoto, ale woda tego nie rusza. Nawet 24 godziny
    pod wodą nie polepszyły sytuacji. benzyna, aceton, substancja do
    usuwania powłok lakierniczych - też nie dają rady. Czym są te
    zabrudzenia? Skąd się wzięły? Błoto - napewno nie. resztki klocków
    hamulcowych? resztki opon? Da się to usunąć szczotką drucianą na
    wiertarce, ale boję się ze zniszcze obręcz, a z ramion(takie wgłębienia
    mają) i tak nie wydłubie syfu.
    Czy macie jakieś sposoby na oczyszczenie felg od wewnątrz?

    Pozdrawiam
    ToMasz

    Ps do piaskowania itp nie oddam, bo taniej kupie inne felgi.

  • 2. Data: 2014-04-03 07:55:15
    Temat: Re: czym doczyścić felgi aluminiowe?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:533cf523$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > ToMasz
    >
    > Ps do piaskowania itp nie oddam, bo taniej kupie inne felgi.

    nie mam pojecia co to jest, jak tluste to moze sprobuj na myjke cisnieniowa
    na goraco z detergentem- moczenie tluszczu w zimnej wodzie na niewiele sie
    zdaje

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2014-04-03 07:59:23
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > ToMasz
    >
    > Ps do piaskowania itp nie oddam, bo taniej kupie inne felgi.

    ten syf jest na wszystkich? czy tylko na parze np? wtedy moze jakos smar z
    przegubow? ale do tego raczej nie pasuje kolor
    moze ciekl plyn hamulcowy+ do tego kurz, pyl z klockow?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2014-04-03 08:19:15
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    W dniu 2014-04-03 07:44, ToMasz pisze:
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > ToMasz
    >
    > Ps do piaskowania itp nie oddam, bo taniej kupie inne felgi.

    Najlepiej oba poniższe, z tym że TENZI rozcieńczony.
    IronX żel, TENZI ALUX STRONG

  • 5. Data: 2014-04-03 10:39:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-03, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > Czy macie jakieś sposoby na oczyszczenie felg od wewnątrz?

    Po jaka cholere?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-04-03 10:52:25
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Thu, 3 Apr 2014 08:39:23 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Po jaka cholere?

    Chyba nie przeglądałeś forum.kosmetykaaut.pl? ;)
    Tam to i nadkola ściągają, żeby umyć od wewnątrz.

  • 7. Data: 2014-04-03 11:00:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 10:39:23 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Po jaka cholere?

    mniejsza masa nieresorowana, mniejszy moment bezwladnosci kola ;)

    a umyc mozna pewnie najzwyklejsza nafta oswietleniowa albo prosciej (jesli ma sie
    diesla) olejem napedowym

    WS

  • 8. Data: 2014-04-03 11:31:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > wgłębienia mają) i tak nie wydłubie syfu.
    > Czy macie jakieś sposoby na oczyszczenie felg od wewnątrz?

    Kupiłem żonie takie stalówki w zeszłym roku -(w całkiem niezłym stanie,
    komplet 300 zeta z przesyłką) - ale od środka zasyfione tak, że strach
    było brać do ręki. Pomógł preparat do czyszczenia piekarników z lidla za
    5,99 a potem myjka ciśnieniowa.
    Też mnie zastanawia, co tak mogło zasyfić, ale nie mam pojęcia. Może to
    takie zabezpieczenie antykorozyjne?

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2014-04-03 12:24:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-03, Kapibara <x...@y...zzz> wrote:

    > Chyba nie przeglądałeś forum.kosmetykaaut.pl? ;)
    > Tam to i nadkola ściągają, żeby umyć od wewnątrz.

    Przegladalem i do tej pory nie moge wyjsc z podziwu, coz, kazdy ma jakies
    fanaberie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-04-03 14:43:53
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2014-04-03 10:52, Kapibara pisze:

    > Chyba nie przeglądałeś forum.kosmetykaaut.pl? ;)
    > Tam to i nadkola ściągają, żeby umyć od wewnątrz.

    Nadkola?. Był gościu co rozebrał pół samochodu (jak do jakiegoś
    lakierowania) żeby wymyć wszystkie części :)

    Robek