  • 1. Data: 2013-02-08 18:58:54
    Temat: Co kupić?
    Od: tá´Ź

    Wymagania mam takie:

    - Maksymalnie 3 lata
    - Przebieg poniżej 50 tys. km
    - Najlepiej niemiecki
    - Cena poniżej 15 tys. zł

    Czy ten będzie dobry?
    http://otomoto.pl/volkswagen-passat-ksenon-climatron
    ic-C27843817.html

    Serwisowany w ASO, pełna dokumentacja, to chyba dobry?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-02-08 19:07:00
    Temat: Re: Co kupić?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 18:58, t? pisze:
    > Wymagania mam takie:
    >
    > - Maksymalnie 3 lata
    > - Przebieg poniżej 50 tys. km
    > - Najlepiej niemiecki
    > - Cena poniżej 15 tys. zł
    >
    > Czy ten będzie dobry?
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-ksenon-climatron
    ic-C27843817.html

    > Serwisowany w ASO, pełna dokumentacja, to chyba dobry?

    Masz podobny upatrzony w okolicy i chcesz okraść a z kupionego za 10
    000pln podmienić VIN ? Może zadzwoń od razu do zakładu karnego że
    chcesz u nich odbębnić X miesięcy?

  • 3. Data: 2013-02-08 19:13:30
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 19:07, hisjusz pisze:
    > Masz podobny upatrzony w okolicy i chcesz okraść a z kupionego za 10
    > 000pln podmienić VIN ? Może zadzwoń od razu do zakładu karnego że
    > chcesz u nich odbębnić X miesięcy?

    Przecież wyraźnie napisał że chce go kupić, a nie ukraść więc o co ci
    chodzi??

    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-02-08 19:15:03
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 18:58, t? pisze:
    > Czy ten będzie dobry?
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-ksenon-climatron
    ic-C27843817.html
    > Serwisowany w ASO, pełna dokumentacja, to chyba dobry?

    Garażowany, właściciel nie palący?

    Pozdr.

  • 5. Data: 2013-02-08 19:16:36
    Od: DichaelMata <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-02-08 18:58, t? pisze:
    > Wymagania mam takie:
    >
    > - Maksymalnie 3 lata
    > - Przebieg poniżej 50 tys. km
    > - Najlepiej niemiecki
    > - Cena poniżej 15 tys. zł
    >
    > Czy ten będzie dobry?
    > http://otomoto.pl/volkswagen-passat-ksenon-climatron
    ic-C27843817.html

    > Serwisowany w ASO, pełna dokumentacja, to chyba dobry?

    Ja pierdole, 15 kafli! To 16 i pół tony złomu, kurwa na tej twojej
    taczce to pobada 300 kursów do skupu, szacun :D

  • 6. Data: 2013-02-08 19:17:26
    Od: DichaelMata <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-02-08 19:13, DoQ pisze:

    > Przecież wyraźnie napisał że chce go kupić, a nie ukraść więc o co ci
    > chodzi??

    Jak do tej pory to tylko kradł, więc o co ci chodzi?

  • 7. Data: 2013-02-08 19:18:53
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 19:17, DichaelMata pisze:
    > Jak do tej pory to tylko kradł, więc o co ci chodzi?

    Jeśli masz taką wiedzę, to masz obowiązek zgłosić się z nią do
    prokuratury. Czy już to uczyniłeś?

    Pozdr.

  • 8. Data: 2013-02-08 19:18:56
    Od: DichaelMata <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-02-08 19:15, DoQ pisze:
    ic-C27843817.html

    > Garażowany, właściciel nie palący?

    Dizel na gaz, garaż nie palący drugi właściciel piersZy nierzyje jusz
    naprawe polecam po zakupie tego ałtka

  • 9. Data: 2013-02-08 19:24:39
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 19:18, DichaelMata pisze:
    > Dizel na gaz, garaż nie palący drugi właściciel piersZy nierzyje jusz
    > naprawe polecam po zakupie tego ałtka

    Nie rozumię. Poważna sprawa a ciebie rzarty się trzymają i do tego
    jakieś pomuwienia. Z kond klikash?

    Pozdr.

  • 10. Data: 2013-02-08 19:35:53
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    W dniu 2013-02-08 19:18, DoQ pisze:

    > Jeśli masz taką wiedzę, to masz obowiązek zgłosić się z nią do
    > prokuratury. Czy już to uczyniłeś?

    A to nie jest tak, ze ma "moralny" obowiązek?
    Ale mozliwe, ze moralny obowiazek zlozenia zawiadomienia o popelnieniu
    przestepstwa dotyczy tylko przestepstw sciganych z urzedu.
    Natomiast obligatoryjnie (takie przestepstwa) musza zglaszac instytucje
    panstwowe (rzadowe i samorzadowe).

    art 304 kpk.

    --
    japu