  • 1. Data: 2013-02-08 22:04:50
    Temat: Emeryci sprawcami wypadków?
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W nawiązaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
    wieku, ze świetnym refleksem i doświadczeniem muszą uważać na starych
    ślepców którzy są ponoć niezwykle niebezpieczni.

    źródło:http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/
    47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    http://img844.imageshack.us/img844/6217/wypadki2011.
    jpg

    Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych
    i wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2013-02-08 22:25:18
    Temat: Re: Emeryci sprawcami wypadków?
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Lut, 22:04, DoQ <d...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych
    > i wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Nie twierdze, ze "mlodzi gniewni" nie sa najwiekszym zagrozeniem, ale
    z tych tabelek, to niewiele wynika... Zeby to jakis sens mialo trzeba
    by liczyc nie w stosunku do populacji, ale np. czynnych kierowcow,
    przejechanych km... Jesli np. "dziadki" jada glownie w niedziele do
    kosciola ~3km w obie strony, to te statystyki zbyt dobrze dla nich nie
    wygadaja ;)

    WS

  • 3. Data: 2013-02-08 22:27:25
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    i po co kretynie się wypowiadasz, jak nie masz pojęcia o czym mówisz???

    Policja celowo manipuluje statystykami i porównuje liczbę wypadków do
    populacji, a nie do ilości czynnych kierowców w danym wieku, żeby ze
    statystyk wyszło to, co oni chcą.

    Zgodnie z twoim rozumowaniem, najbezpieczniejsze za kierownicą są dzieci
    w wieku 0-6 lat.

    może odrobinę pokory albo morda w kubeł, DoQ?

  • 4. Data: 2013-02-08 22:31:23
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 22:25, WS pisze:
> [...]
    > przejechanych km... Jesli np. "dziadki" jada glownie w niedziele do
    > kosciola ~3km w obie strony, to te statystyki zbyt dobrze dla nich nie

    Ale przecież te dziadki nie urwały się z choinki, tylko zwykle przeszli
    przez wszystkie grupy wiekowe. 60-latek 20lat temu mógł równie dobrze
    trzaskać 50tkm rocznie, jednak miał tyle oleju we łbie że przeszedł
    odsiew i się nie zabił.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2013-02-08 22:56:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:27:25 +0100, Jasio napisał(a):

> [...]
    > w wieku 0-6 lat.
    >
    > może odrobinę pokory albo morda w kubeł, DoQ?

    Chyba jednak nie pojąłeś prostej tabelki :) Ale za to masz straszne
    ciśnienie na klawiaturę.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-02-08 23:15:07
    Od: tá´Ź

    Jasio wrote:

    > może odrobinę pokory albo morda w kubeł, DoQ?

    Nie denerwuj się tak, dziadku, bo Ci ciśnienie skoczy. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-02-08 23:15:32
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Wskaźniki zdecydowanie mówią same za siebie, kto i ile generuje zabitych
    > i wypadków. Więc może jednak odrobinę pokory, albo morda w kubeł?

    Geriatryczni piraci drogowi wiozą śmierć. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-02-08 23:39:56
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > W nawiązaniu do ostatnich dyskusji, jak to bystrzy mistrzowie w kwiecie
    > wieku, ze świetnym refleksem i doświadczeniem muszą uważać na starych
    > ślepców którzy są ponoć niezwykle niebezpieczni.

    Ale nikt tu o starszych nie pisze, to Iglo tak zinterpretowal moje
    slowa: "pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa". A na to juz nie
    mam wplywu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2013-02-08 23:40:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > Policja celowo manipuluje statystykami i porównuje liczbę wypadków do
    > populacji, a nie do ilości czynnych kierowców w danym wieku, żeby ze

    Inna sprawa że przedział wiekowy 18-24, to też nie są jeszcze zbyt czynni
    kierowcy.
    To jest wiek w którym 3/4 populacji jest studentami, zazwyczaj dochody
    niewielkie, samochodem się jeździ jak tata pożyczy.

  • 10. Data: 2013-02-09 00:52:15
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Chyba jednak nie pojąłeś prostej tabelki :) Ale za to masz straszne
    > ciśnienie na klawiaturę.

    No to chyba ja też nie pojąłem tej tabelki.
    Jej tytuł brzmi "Sprawcy wypadków -
    *kierujący* pojazdami wg. grup wiekowych w
    2010 i 2011 roku".
    Grupa wiekowa 0-6 to kierowcy jeżdżący
    najbezpieczniej.

    Ale może nie wiem o czymś, o czym wiesz ty?
    Będę wdzięczny za wytłumaczenie.

    JK