  • 1. Data: 2010-04-19 13:38:18
    Temat: Co na CD (DVD) w kicie z D5000 ?
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Zamierzam kupić używany D5000 - ale sprzedający zagubił płytki CD.
    Co Nikon załącza na płytkach CD razem z D5000 - czy jest tam może użyteczny
    NX2 (na sieci wersja trial) i inne użyteczne oprogramowanie ?
    Czy taki zestaw oprogramowania jestem w stanie odtworzyć korzystając z
    zasobów sieciowych ?
    Pzdr, Sławek

  • 2. Data: 2010-04-19 16:38:12
    Temat: Re: Co na CD (DVD) w kicie z D5000 ?
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Zamierzam kupić używany D5000 - ale sprzedający zagubił płytki CD.

    To może właściciel pudełka od tego egzemplarza i faktury je wciąż ma.
    P.

  • 3. Data: 2010-04-19 16:58:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 18:38:12 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > e właściciel pudełka od tego egzemplarza i faktury je wciąż ma.

    Praktycznie za każdym razem kiedy wymieniam płytę główną do kompa, daję
    informację o braku płytek, bo po prostu gdzieś znikają. Sugerujesz, że
    jestem złodziejem?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-04-19 17:03:56
    Od: TomekM <t...@g...com>

    > Czy taki zestaw oprogramowania jestem w stanie odtworzyć korzystając z
    > zasobów sieciowych ?
    Powinieneś sobie ściągnąć VieNX i Nikon Transfer.
    http://nikoneurope-en.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/45820

    ViewNX ma dwie wersję.
    Ta do której jest link i na CD jest darmowa.
    Umożliwia ona edycję RAWów typu korekta ekspozycji,
    balans bieli wyostrzanie geotagowanie itp.
    Ta wersja płatna do której można ściągnąć triala jest bardziej
    rozbudowana.
    Tak szczerze to nie wiem co ona ma,
    mi ta darmowa wystarcza.

  • 5. Data: 2010-04-19 20:43:12
    Od: EdtheDuck <n...@s...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 10:03:56 -0700 (PDT), TomekM napisał(a):

> [...]
    > balans bieli wyostrzanie geotagowanie itp.
    > Ta wersja płatna do której można ściągnąć triala jest bardziej

    Trochę nie tak, darmowy jest ViewNX
    Płatny natomiast jest Capture NX2

    Ja nawet nie korzystałem z płytki dołączonej do mojego Nikona, wszystko co
    jest na niej ściągniesz z sieci.
    Czyli właśnie ViewNX i trail Capture NX2
    --
    _
    EdtheDuck >*)_

  • 6. Data: 2010-04-19 22:43:49
    Od: Valwit <l...@v...net>

    slawmir wrote:
    > Zamierzam kupić używany D5000 - ale sprzedający zagubił płytki CD.
    > Co Nikon załącza na płytkach CD razem z D5000 - czy jest tam może
    > użyteczny NX2 (na sieci wersja trial) i inne użyteczne oprogramowanie ?

    nx2 jest płatny, na plytce masz tez triala. wszytsko co jest na plytce
    jest na stronie nikona w nowszych wersjach. przypilnuj aby sprzedawca
    wyrejestrowal aparat na stronie nikona, o ile rejestrowal. to pozwoli
    coi zarehestrowac aparat na siebie i bedzie mogl tez sciganac manuale
    profile kolorow itp. ponadto mozesz zadzwonic na info linie nikona i
    poprosic o przyslanie plytki bo zgubiles. nie cwiczylem tego przez
    ostatnie poltora roku ale wczesniej bez problemu za free przysylali
    jesli sie zarejestrowales wczesniej.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 7. Data: 2010-04-20 07:14:36
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/19/2010 6:58 PM, zly pisze:

    > Praktycznie za każdym razem kiedy wymieniam płytę główną do kompa, daję
    > informację o braku płytek, bo po prostu gdzieś znikają. Sugerujesz, że
    > jestem złodziejem?

    Jak myślisz - częściej giną używane aparaty fotograficzne czy używane
    płyty główne?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 8. Data: 2010-04-20 07:52:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 09:14:36 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > Jak myślisz - częściej giną używane aparaty fotograficzne czy używane
    > płyty główne?

    Samochody. Nazywanie kogoś złodziejem tylko dlatego, że nie ma płytki jest
    trochę przegięciem, nie sądzisz?
    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-04-20 07:53:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    > Jak myślisz - częściej giną używane aparaty fotograficzne czy używane
    > płyty główne?

    Ale czego to niby ma dowodzić? Ja też nie wiem gdzie płytka z softem do
    Canona leży (o ile jej nie wywaliłem). Pudełko wylądowało w koszu przy
    okazji przeprowadzki (i tak miało wycięte kody). Rachunek może bym znalazł
    bo gdzieś w papierach pewnie jest ale szukać by mi się nie chciało.
    I co też powiesz, że sprzęt kradziony?
    Przywiązanie do pudełek i zbędnych płytek jest delikatnie mówiąc dziwne.
    Naprawdę nie trzeba ich trzymać (pomimo tego co czasami wypisują producenci
    w gwarancjach).

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-04-20 08:11:22
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/20/2010 9:52 AM, zly pisze:

    > Samochody. Nazywanie kogoś złodziejem tylko dlatego, że nie ma płytki jest
    > trochę przegięciem, nie sądzisz?

    Nikt nikogo złodziejem nie nazwał a sprawdzenie czy kupowany aparat lub
    samochód nie jest kradziony jest normalną rzeczą.

    Sprzedawca nie ma najmniejszego powodu aby poczuć się urażony z tego
    powodu.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt