  • 1. Data: 2010-04-19 07:53:58
    Temat: Dla tych co marza o odchylanym LCD
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    http://www.prophotohome.com/news/2009/12/02/aputure-
    lcd-a-cool-gadget-thumbs-up/?utm_source=MailingList&
    utm_medium=email&utm_campaign=reminder+1+photoxgear

  • 2. Data: 2010-04-19 20:39:36
    Temat: Re: Dla tych co marza o odchylanym LCD
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-19 09:53, Pikus' wrote:
    > http://www.prophotohome.com/news/2009/...

    I co w tym nowego? Zobacz np: http://tiny.pl/hgslh
    Co więcej - powstały już nawet rozwiązania bezprzewodowe tego typu jak np:
    http://tiny.pl/hgsl9 no i jak komuś już naprawdę się spieszyło, gdy te
    akcesoria nie były dostępne to sam sobie takie ten tego: http://tiny.pl/hgsl7

    Jak widzisz... marzenia od dawna pospełniane. Co więcej - na moim zigview
    już od dawna mam jednego hot piksela, a że się sam nie mapuje to pupa.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-05-12 19:58:39
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Co więcej - powstały już nawet rozwiązania bezprzewodowe tego typu
    > jak np:
    > http://tiny.pl/hgsl9

    To akurat beznadziejne i w chorej cenie.
    Do _sensownego_ użycia tylko
    podłaczane do LV....

    Pzdr
    KK

  • 4. Data: 2010-05-15 13:11:08
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-12 21:58, KrzysztofK wrote:
    > To akurat beznadziejne i w chorej cenie.
    > Do _sensownego_ użycia tylko
    > podłaczane do LV....

    Czyli tylko te które wymuszają AF z kontrastem? Te mają zaletę w czułości
    (w końcu LV z dużej matrycy) no i trochę w wygodzie pracy (nic się nie
    wkłada na wizjer), osobiście jednak nie zamieniłbym tego z LV z wizjera
    (mikrokamera). Do samego kadrowania czułości starcza i tak choć szum
    gryzie, a nie tracisz detekcji fazowej.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564