  • 1. Data: 2010-10-23 12:33:43
    Temat: Co polecacie?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Niedlugo bede szukla auta dla siebie. Wymagania mam nastepujace:

    - nie za duzy
    - rocznik od 2006 (im mlodszy tym lepszy)
    - moc okolo 90 koni
    - 4 drzwi, ale hatchback
    - silnik benzynowy 1.4 (max. 1.6)
    - w miare ekonomiczny i tani w eksploatacji
    - ew. zeby dalo sie bez problemow zamontowac gaz
    - z wyposazenia klima/klimatronic + min. 4 poduchy
    - cena max. 30 tys.

    Chcialbym pojezdzic tym autem tak z 5 lat. Nie chce raczej diesla, bo sie
    obawiam usterkowosci a o ropniakach pojecie mam marne. W gre nie wchodzi
    Focus (za duzo zajezdzonych aut flotowych) i franzucy :-) Najbardziej podoba
    mi sie:

    - Mazda 3 (choc tutaj za ta kase to max 2006 rocznik)
    - Opel Corsa (nie bedzie gnil? Bo poprzednie generacje byly tragiczne)
    - Skoda Fabia II (strasznie malo jest silnikow 1.4 a 1.2 to za malo troche;
    z drugiej strony mialbym najmlodszy rocznik)
    - Honda Civic (tez max 2006 rok, bo nastepna generacja wyglada tragicznie i
    cena tez za wysoka)

    Jakies inne typy? Cos musze wiedziec o tych autach? Nie pakowac sie w ktores
    z nich?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2010-10-23 12:37:47
    Temat: Re: Co polecacie?
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-23 12:33, Dysiek pisze:

    > - 4 drzwi, ale hatchback

    To powodzenia :-P

  • 3. Data: 2010-10-23 12:39:21
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To powodzenia :-P

    Nie traktuje drzwi do bagaznika jako 5, zwykle nie wsiadam przez nie do auta
    ;-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2010-10-23 12:39:59
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-23 12:39, Dysiek pisze:

    > Nie traktuje drzwi do bagaznika jako 5, zwykle nie wsiadam przez nie do auta
    > ;-)

    OK. To i tak powodzenia ;)

  • 5. Data: 2010-10-23 12:41:26
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > OK. To i tak powodzenia ;)

    Teraz nie czaje o co Ci chodzi.

    Dysiek

  • 6. Data: 2010-10-23 12:45:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dysiek

    > Nie traktuje drzwi do bagaznika jako 5, zwykle nie wsiadam przez nie do
    > auta ;-)

    Tylko dokąd?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-23 12:47:37
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tylko dokąd?

    Do nikad, otwieram, pakuje rzeczy (nie siebie) i zamykam. Ale moze zamiast
    sie czepiac 4/5 drzwi czas napisac cos na temat?

    Dysiek

  • 8. Data: 2010-10-23 13:19:22
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 23 Paź, 12:33, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
    > cena tez za wysoka)
    >
    > Jakies inne typy? Cos musze wiedziec o tych autach? Nie pakowac sie w ktores

    IMHO
    Honda Civic

    kolega ma te generacje - 7 to jest chyba , pierwszy wlasciciel rocznik
    2001, 150 tys, 1,4 benz. O auto dbac nie umie, oleju na czas nie
    zmienia, luzów zaworowych nie robi (w tym silniku podobno trzeba), nic
    sie nie psuje, teraz wlozyl w niego 5 tys zl, ale polowa to w
    blacharke (poobijany byl, parkingi). Bagaznik duzy, w srodku duzy,
    awaryjnosc zerowa, polecam ten samochod. Jak z gazem to nie wiem,
    szkoda fajnego Hondowego benzyniaka IMHO, on duzo nie pali - z 8 w
    miescie.

  • 9. Data: 2010-10-23 13:29:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >kolega ma te generacje - 7 to jest chyba , pierwszy wlasciciel rocznik
    >2001, 150 tys, 1,4 benz. Bagaznik duzy, w srodku duzy,
    >awaryjnosc zerowa, polecam ten samochod.

    Ja mam w tej chwili Civic-a 1993 i musze powiedziec, ze awaryjny faktycznie
    nie jest, stad jest na mojej liscie aut poszukiwanych :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 10. Data: 2010-10-23 13:56:44
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > - w miare ekonomiczny i tani w eksploatacji
    > - ew. zeby dalo sie bez problemow zamontowac gaz
    > - z wyposazenia klima/klimatronic + min. 4 poduchy

    Kiedyś gdzieś widziałem za 30kzł Kię Cee'd z fabryczną instalacją LPG w
    kole, rocznik 2007, silnik 1.4 109KM.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl