  • 1. Data: 2010-10-22 20:55:40
    Temat: Zakup Volvo S4 2.0T
    Od: furi <u...@g...com>

    Witam
    3 dni temu pytalem na co zwrocic uwage przy zakupie mazdy 323f 2.0,
    odpowiedzi nie bylo, mechanik uznal mazde za szrota wiec nie kupilem.

    Jutro jade ogladac Volvo S4 2.0 turbo 2001 rok, za pierwszym razem bez
    mechanika bo mu trzeba 50 E zaplacic, jesli mi sie bedzie wydawalo OK,
    obejrzę drugi raz z mechnikiem. W zwiazku z tym bardzo ladnie prosze,
    napiszcie na co zwrocic uwage w tym samochodzie poza standardowymi
    rzeczami jak wycieki plynow, dzwieki z silnika i z podwozia podczas
    jazdy, prace sprzegla i skrzyni, wygladem tego co wylatuje z wydechu,
    wygladem oleju i plynu chlodniczego.
    Dzieki za wszelkie rady, zanim wydam kolejne 50 E na mechanika, chce byc
    jak najlepiej przygotowany do oceny stanu technicznego samemu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-22 22:28:02
    Temat: Re: Zakup Volvo S4 2.0T
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > jak najlepiej przygotowany do oceny stanu technicznego samemu.

    zobacz stan rozrzondu (zwłascza napinacze)

    jk

  • 3. Data: 2010-10-22 23:52:18
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2010-10-22 21:28, malgosia pisze:

    > zobacz stan rozrzondu (zwłascza napinacze)

    Rozrzadu, nie kalecz jezyka..
    Jest jest niewazny
    Wymienie go zaraz po ewentualnym zakupie, chyba ze sprzedawca ma
    rachunki z serwisu i za czesci za niedawna wymiane. Pozatym mechanikiem
    nie jestem, po dzwieku nie ocenie stanu rozrzadu, a zadnych oslon nie
    bede sciagal zeby zobaczyc czy pasek nie zuzyty albo rozciagniety i
    napinacz w skarajnej pozycji.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-23 00:04:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 22:52:18 +0100 osobnik zwany furi wystukał:

    > Rozrzadu, nie kalecz jezyka..

    trollowi kolinie możesz tłumaczyć długo i tak nie zrozumie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-10-23 00:41:11
    Od: furi <u...@g...com>

    W dniu 2010-10-22 23:04, masti pisze:

    > trollowi kolinie możesz tłumaczyć długo i tak nie zrozumie

    Ehh, wydawalo mi sie ze troll... Trzeba bylo wierzyc w to co rozsadek
    podpowiada zamiast sluchania glosu nadmiernej ilosci piwa:
    "moze to po prostu duren (tresc) + dys**** (forma)" :)
    pozdro
    BTW: Na ilu jeszcze grupach ta k-gnida smieci? Na pl.rec.lotnictwo co
    piaty post to jakies spowodowane zapewne niedorozwojem czlonka
    wynurzenia koliny
    pozdro