  • 1. Data: 2009-01-21 19:00:36
    Temat: Co powoduje zrywanie obrazu cyfrowego nTV?
    Od: X <r...@o...pl>

    Bywa że co kilka minut zrywa obraz, pojawia się czerwona lampka na
    dekoderze nTV, po czym powraca do ostrzezenie ze TV nie chroni przed
    kopiowaniem blabla i wraca ponownie do obrazu cyfrowego. Dzieje się tak
    z różną cęstotliwością, czasem w ogóle nie zrywa i jest ok. Jaka może
    być tego przyczyna? Zauważyłem że kanały HD są bardziej wrażliwe na
    takie zrywanie (Discovery HD, TVP HD), reszta kanałów w nTV troche
    lepiej, ale reguły nie ma.

  • 2. Data: 2009-01-21 19:08:25
    Temat: Re: Co powoduje zrywanie obrazu cyfrowego nTV?
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    >... reszta kanałów w nTV troche lepiej, ale reguły nie ma.

    Złapałeś wirusa?
    ;)

  • 3. Data: 2009-01-21 19:26:29
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    X wrote:
    > ostrzezenie ze TV nie chroni przed
    > kopiowaniem blabla

    Masz telewizor Sony? Jesli tak, to znana przypadłość. Choć dalej nie
    wiem kto jest winny. Stawiam, że paranoja hollywood.

  • 4. Data: 2009-01-21 20:41:55
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

    > Masz telewizor Sony? Jesli tak, to znana przypadłość. Choć dalej nie
    > wiem kto jest winny. Stawiam, że paranoja hollywood.
    Nie, TV Philips. Może słaby sygnał, antena źle ustawiona czy co?

  • 5. Data: 2009-01-22 08:52:40
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > Nie, TV Philips. Może słaby sygnał, antena źle ustawiona czy co?

    Wymień kabel hdmi na komponent i bedzie spoko.
    Tak apropo z to z sonkami nie miałem nigdy z tym problemu, a philipsami
    tak, błąd oprogramowania hdcp, tak mi się wydaje.
    Wymień kabel i zapommiesz o tym.

    pawell

  • 6. Data: 2009-01-22 14:35:04
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Osoba nazywajaca sie X w liscie z dnia 2009-01-21 20:00 napisala
    nastepujace slowa:

    > Bywa że co kilka minut zrywa obraz, (...)

    Nie wiem czy to ten sam problem jaki ja mialem, ale w infolinii nTV
    polecili mi cos takiego:

    W sytuacji gdy występuje problem HDCP w telewizorze proszę spróbować
    wykonać następujące czynności:
    1. Wyłączyć TV i nBox
    2. Włączyć TV
    3. Wybrać tryb AV odpowiadający wykorzystywanemu przez niego wejściu
    4. Włączyć nBoxa
    5. Zmienić przyciskiem RES rozdzielczość na dekoderze na rozdzielczość
    1080, 720 lub 576
    6. Jeśli to nie pomoże poproszę aby w tym momencie przycisnąć i
    przytrzymał przycisk RES tak aby zmienił się tryb dekodera na DVI
    (pojawi się na ekranie TV stosowny komunikat)

    Jeśli chodzi o procedurę opisaną powyżej jest ona w niektórych
    przypadkach niezbędna ze względu na to że w przypadku transmisji
    wykorzystującej złącze HDMI oraz jednocześnie protokół HDCP pomiędzy
    urządzeniem nadawczym (nBox) a odbiorczym (telewizor) następuje
    procedura uwierzytelniania która polega na tym że urządzenie nadawcze
    sprawdza czy urządzenie odbiorcze jest urządzeniem licencjonowanym które
    może korzystać z HDCP. Jeżeli telewizor będzie wyłączony a nBox włączony
    w przypadku niektórych telewizorów może wystąpić problem związany z tym
    że nBox próbuje nawiązać połączenie z telewizorem co niestety się nie
    udaje ze względu na to że telewizor jest wyłączony.

    Tryb DVI jest bardzo podobny w działaniu do trybu HDMI. W trybie DVI
    również jest przesyłany obraz HD jednak dźwięk proszę podłączyć kablem
    Audio Cinch. Obraz wysokiej rozdzielczości oczywiście może być wysyłany
    zarówno w trybie DVI jak i HDMI.

    --
    michal

  • 7. Data: 2009-01-23 08:17:53
    Od: p...@o...pl

    On 21 Sty, 21:41, X <r...@o...pl> wrote:

    > Nie, TV Philips. Może słaby sygnał, antena źle ustawiona czy co?

    Mysle, ze dobrze myslisz. Tez mam soniaka i tez mam taki komunikat ale
    pojawia sie on tylko po wlaczeniu.
    Natomiast zrywanie to po prostu objaw zlej jakosci sygnalu, popraw
    ustawienie anteny

  • 8. Data: 2009-01-23 20:49:33
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Mysle, ze dobrze myslisz. Tez mam soniaka i tez mam taki komunikat ale
    pojawia sie on tylko po wlaczeniu.

    Bo wtedy szyfrowanie HDCP jest negocjowane stąd Problem HDCP się pojawia.
    Idzie przeżyć.

    *piotr'ek*