  • 1. Data: 2009-01-21 15:41:05
    Temat: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Od dłuższego czasu nie ogladałem nic w TV.
    Teraz jestem chory na grypę i właśnie obejrzałem
    SPIDERMAN 3 na HBO2 z Cyfra+

    LUDZIE TO TRAGEDIA A NIE OBRAZ!

    Na 100% oraz ze starej kamery SVHS ma kosmicznie
    dobrą jakosć w porównaniu do HBO2 bo przed chwilą
    podłączyłem kamerę i porównywałem !!!

    Co to w ogóle za formatna HBO2 ... nadają jakiś
    dziwny format 14:9 wpasowany w 4:3 z paskami.
    Myślą że będę skalował to sobie do 14:9 ... ale
    tego skalować się nie da !!! Ja kurwa w telefonie mam
    większą rozdzielczość niż ta ich zasrana telewizja!!
    Czy Cyfra+ to j*bnięci ludzie? Czy po prostu mają
    mnie za skończonego idiotę?

    Telewizor też okazuje się być do bani, połowę
    szczegółów sam sobie wymyśla, gość raz ma bliznę
    na pół twarzy, a w następnym ujęciu nie ma żadnej blizny.
    Tych posranych polepszaczy nie da się wyłączyć.

    Na cholerę mi był LCD 37 cali, tożto się da oglądać maxymalnie
    na 7 calowych telewizorkach.

    Wk*rwiłem się na maxa bo DivX'y z rapidshare mają ta ze 20 razy
    lepszą jakość. Obraz na HBO2 ma jakość jak jakieś DivX w TS.

    Pozdrawiam starych grupowiczów, rzadko tu bywam ostatnio.

    Winni są konsumenci, abonenci Cyfra+ że kupują to dziadostwo
    tylko co mają zrobić gdy pozostałe platformy są tej samej
    jakości, kablówka jeszcze gorsza a dzieciaki chcą Disney Chanel.

    Tomy M.

  • 2. Data: 2009-01-21 18:27:27
    Temat: Re: Cyfra+ HB2 + LCD = padaczka kompletna.
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009, Tomy M. wrote:

    | tego skalować się nie da !!! Ja kurwa w telefonie mam
    | większą rozdzielczość niż ta ich zasrana telewizja!!
    | Czy Cyfra+ to j*bnięci ludzie? Czy po prostu mają
    | mnie za skończonego idiotę?

    cześć tom
    ty tu nie klnij bo cię sławek od pizzy spląkuje !!!
    bo on ma bardzo dobry bitrajt

    a najlepiej to kup sobie taki wihajster , za 70,00 zł:
    [HOLFI The Magician]
    http://www.allegro.pl/item524530105_holfi_the_magici
    an.html

    "Płytki podłożone pod monitor ewent pod telewizor lub ekran LCD
    lub plazma powodują polepszenie rozdzielczości lepsze nasycenia
    barw oraz uspokajają obraz itd."

    naprawde bardzo pomaga

    jp

  • 3. Data: 2009-01-21 19:00:19
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości
    > Od dłuższego czasu nie ogladałem nic w TV.
    > Teraz jestem chory na grypę i właśnie obejrzałem
    > SPIDERMAN 3 na HBO2 z Cyfra+
    >
    > LUDZIE TO TRAGEDIA A NIE OBRAZ!

    prawda

> [...]
    > większą rozdzielczość niż ta ich zasrana telewizja!!
    > Czy Cyfra+ to j*bnięci ludzie? Czy po prostu mają

    maja. W Polsce wystarczy powiedziec "cyfrowa jakosc" albo "program HD" i
    ludzie sami daja kase.

> [...]

    > tylko co mają zrobić gdy pozostałe platformy są tej samej
    > jakości, kablówka jeszcze gorsza a dzieciaki chcą Disney Chanel.

    Cyfra tu niewinna nadawca (HBO) tak produkuje to oni to sprzedaja. W innych
    platformach z HBO jest tak samo.
    Mozesz poskarzyc sie do Cyfry ale skutecznosc pewnie mala choc zanotuja,
    mozesz napisac do KRRiT dlaczego dali koncesje HBO (chyba ze polskiej
    koncesji nie maja) a najprosciej wylaczyc opcje HBO - jeden telefon na
    infolinie i blogi spokoj ;-)

  • 4. Data: 2009-01-22 07:04:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Wk*rwiłem się na maxa bo DivX'y z rapidshare mają ta ze 20 razy
    > lepszą jakość. Obraz na HBO2 ma jakość jak jakieś DivX w TS.

    Szkoda zawracać głowe oglądaniem filmów w tych pseudo platformach, lepiej
    już divx bo jakoś lepsza. Niejako z musu oglądam w TVP2 mecze ręcznej z P2C,
    obraz jest tak mdły, jak by matryca była od środka zaparowana. Dobrze, że
    niemcy nadają u siebie to samo, a nawet więcej bo jakość nieporównywalna.

    Pozdro.

  • 5. Data: 2009-01-22 07:51:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Tomy M. napisał:
> [...]
    > tylko co mają zrobić gdy pozostałe platformy są tej samej
    > jakości, kablówka jeszcze gorsza a dzieciaki chcą Disney Chanel.

    O czym ty człowieku piszesz???
    Jezeli chodzi o HBO to nigdy nie mieli dobrej jakości, i na wielu
    forach o tym pisali, ale są inne kanały.
    Po drugie nie wiem jaki masz tv, ja mam sonke i obraz mam żylete na hd.
    Nie uważam wcale że to jest kicha, oczywiście są kanały tragiczne.
    Np na jednym forum narzekali na tp hd, że nędzna jakość, a mnie się
    b. przyjemnie ogląda, szczególnie sport.
    Dekoder też ma dużo do powiedzenia. Jeżeli lubisz dobre kino, to pewnie
    nie znajdziesz w naszych platwormach, nie wiem, gdyż nie mam c+, może
    c+ film hd jest dobry. Także zostaja ci filmy na płytach.
    A Niemiaszki zawsze mieli dużo lepszą jakość.

    pawell

  • 6. Data: 2009-01-22 08:28:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda zawracać głowe oglądaniem filmów w tych pseudo platformach, lepiej
    > już divx bo jakoś lepsza.

    Gdzie kupujesz te divx ? Możesz wskazać dostawcę ? bo chyba nie namawiasz do
    piractwa ...

  • 7. Data: 2009-01-22 08:33:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > O czym ty człowieku piszesz???
    > Jezeli chodzi o HBO to nigdy nie mieli dobrej jakości, i na wielu
    > forach o tym pisali, ale są inne kanały.
    > Po drugie nie wiem jaki masz tv, ja mam sonke i obraz mam żylete na hd.

    HBO2 nadaje w HD? Od kiedy?

    > Nie uważam wcale że to jest kicha, oczywiście są kanały tragiczne.
    > Np na jednym forum narzekali na tp hd, że nędzna jakość, a mnie się
    > b. przyjemnie ogląda, szczególnie sport.

    Tak to HD w C+ czy HBO to bida z nędza, włącz czasami discovery HD,
    EurosportHD albo jakiś zagraniczny pakiet z HD zobaczysz różnica.

  • 8. Data: 2009-01-22 08:33:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Gdzie kupujesz te divx ? Możesz wskazać dostawcę ? bo chyba nie namawiasz
    > do piractwa ...

    A jaki to ma związek z jakością i tematem?

  • 9. Data: 2009-01-22 08:35:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    zobaczysz jaka różnica

  • 10. Data: 2009-01-22 08:49:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik BaX napisał:

    > HBO2 nadaje w HD? Od kiedy?

    > Tak to HD w C+ czy HBO to bida z nędza, włącz czasami discovery HD,
    > EurosportHD albo jakiś zagraniczny pakiet z HD zobaczysz różnica.

    Nie rozumiem dlaczego do mnie pijesz?
    ja potwierdzam tylko że hbo hd ma słaba jakość i nie mam go pakiecie,
    przede wszystkim na treść, discovery hd, eurosport hd i kilka innych,
    obraz jest super.

    pawell32