  • 1. Data: 2009-01-21 20:21:52
    Temat: TV HD Ready a sygnal Full HD?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy na telwizorze HD Ready da sie ogladac sygnal
    Full HD oczywiscie przeskalowany przez telewizor?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-21 20:29:54
    Temat: Re: TV HD Ready a sygnal Full HD?
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Czy na telwizorze HD Ready da sie ogladac sygnal
    > Full HD oczywiscie przeskalowany przez telewizor?

    Google zamknęli? Wejdź sobie na wikipedię, masz tam wszystko zestawione w
    tabelce...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2009-01-22 13:26:56
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Google zamknęli? Wejdź sobie na wikipedię, masz tam wszystko zestawione
    > w tabelce...

    Ale o skalowaniu nie ma tam mowy ;)

  • 4. Data: 2009-01-23 17:01:21
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy na telwizorze HD Ready da sie ogladac sygnal
    > Full HD oczywiscie przeskalowany przez telewizor?

    Da się, w sumie niewiele stracisz kupując HD Ready,
    powiedziałbym nawet że nic.

    Tomy M.

  • 5. Data: 2009-01-23 19:47:37
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Da się, w sumie niewiele stracisz kupując HD Ready,
    > powiedziałbym nawet że nic.

    Dzieki. Nie widze roznicy z kilku metrow miedzy TV
    FULL HD a HD Ready to pewnie nie ma co
    przeplacac.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2009-01-23 20:40:59
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Dzieki. Nie widze roznicy z kilku metrow miedzy TV
    > FULL HD a HD Ready to pewnie nie ma co
    > przeplacac.

    Duzo zalezy od zrodla sygnalu i wielkosci ekranu, no i wzroku
    ogladajacego:)))

    Jingiel

  • 7. Data: 2009-01-23 20:46:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    >
    > Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Dzieki. Nie widze roznicy z kilku metrow miedzy TV

    no z kilku możesz nie zobaczyć ale z dość bliska już tak.

  • 8. Data: 2009-01-23 20:47:47
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Da się, w sumie niewiele stracisz kupując HD Ready,
    > powiedziałbym nawet że nic.

    No ja na fullHD zdjęcia oglądam... bajer nieprzeciętny jest. Nie muszę
    monitora za półtorej koła kupować.

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2009-01-24 10:45:35
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No ja na fullHD zdjęcia oglądam... bajer nieprzeciętny jest. Nie muszę
    > monitora za półtorej koła kupować.

    Chyba nie widziałeś profesjonalnego monitora do prac
    graficznych.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 10. Data: 2009-01-24 11:12:28
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Chyba nie widziałeś profesjonalnego monitora do prac
    > graficznych.

    A po co taki czlowiekowi, ktory potrzubuje fotki poogladac? Jak ma tv
    full hd to normalne, ze jakosc bedzie lepsza niz w hd ready. Po co
    kolejna inwestycja?

    Jingiel