  • 1. Data: 2009-01-21 12:07:11
    Temat: jaka antena do DVB-T?
    Od: "zBoleck" <b...@g...pl>

    Witam,

    potrzebuje antene do instalacji zbiorczej (ale to pewnie bez znaczenia),
    warunki sa dobre, ok. 7 km od PKiN, jest widocznosc optyczna. co kupic?

    --
    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2009-01-21 18:36:58
    Temat: Re: jaka antena do DVB-T?
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > potrzebuje antene do instalacji zbiorczej (ale to pewnie bez znaczenia),
    > warunki sa dobre, ok. 7 km od PKiN, jest widocznosc optyczna. co kupic?

    20 cm drutu?
    :D

  • 3. Data: 2009-01-24 14:08:17
    Od: "Bartosz Brzeziński" <b...@o...pl>

    > 20 cm drutu?
    Faktycznie jest tak super ??? Wystarczy "byle antena" wewnątrz budynku ?
    Mieszkam na Mokotowie i mam obawy......
    B.

  • 4. Data: 2009-01-24 14:25:27
    Od: " wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Bartosz Brzeziński <b...@o...pl> napisał(a):

    > Faktycznie jest tak super ??? Wystarczy "byle antena" wewnątrz budynku ?
    > Mieszkam na Mokotowie i mam obawy......
    > B.

    Na Ludnej przy Solcu, na parterze budynku z cegły, po przeciwnej stronie niż
    PKiN, Sony odbiera cyfrówkę na 5 cm drutu w gnazdku antenowym.
    Wmak

  • 5. Data: 2009-01-24 15:37:15
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Na Ludnej przy Solcu, na parterze budynku z cegły, po przeciwnej stronie niż
    > PKiN, Sony odbiera cyfrówkę na 5 cm drutu w gnazdku antenowym.

    Sony mnie zaskoczylo pozytywnie w tym zakresie. Mam dekoder DVB-t w
    nagrywarce DVD, mam odbiornik DVB-t, poniewaz mieszkam troche na granicy
    zasiegu nadajniak czasem mi cielo sygnal na tych dwoch urzadzeniach. Po
    zakupie TV sony z DVB-t problem zacinania w ogole nie wystepuje, malo
    tego kiedys pomylilem wtyki anten i wpialem antene skierowana 180 stopni
    w przeciwnym kierunku i o dziwo byl bezproblemowy odbior z tej anteny.
    Co w 2 poprzednich urzadzeniach bylo nie do pomyslenia. Najwyrazniej
    tuner w TV ma super czulosc.

    Jingiel