  • 1. Data: 2016-11-18 12:45:44
    Temat: Co robie nie tak?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Zapragnalem sobie wytoczyc cylinder z rurki wodociagowej 3/4 incza. No i
    chocbym nie wiem co robil, to ta rurka ani rowna, ani tym bardziej
    gladka nie chce byc. W mosiadzu niemal lustereczko, w stali gory i doliny.
    Czy ten material na rury (ze szwem) jest jakis niejednorodny, czy cos
    zle robie? Moze zamiast skrawac po 0.1mm trzeba jakos wiecej?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-11-18 15:21:45
    Od: 4...@g...com

    Noz zle naostrzony. Idz do jakiegos tokarza zeby Ci noz naostrzyl.

  • 3. Data: 2016-11-18 19:16:40
    Temat: Re: Co robie nie tak?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 15:21, 4...@g...com pisze:
    > Noz zle naostrzony. Idz do jakiegos tokarza zeby Ci noz naostrzyl.

    Obstawiam, że ma składaka a nie zwykły.

    A powierzchnia jest efektem braku umiejętności.
    Łatwiej skrawalny mosiądz daje lustro, nad zwykłą stalą
    trzeba popracować ;-)

  • 4. Data: 2016-11-18 20:27:00
    Od: 4...@g...com

    To jeszcze obstaw numery w lotto.

  • 5. Data: 2016-11-18 22:53:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 20:27, 4...@g...com pisze:
    > To jeszcze obstaw numery w lotto.

    Na sobote: 5, 7, 22, 23, 37, 41

  • 6. Data: 2016-11-19 00:45:43
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Obstawiam, że ma składaka a nie zwykły.

    Zgadza sie. Plytki nowiutki, pierwsze ich uzycie. Probowalem trojkatna i
    rombowa. Obroty niskie (ok 120) i w miare wysokie (1300), z chlodzeniem
    i bez.
    Chyba za malo materialu zbieram. Niewdzieczne ponoc Al probowalem, tez
    idealnie wychodzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2016-11-19 01:05:23
    Od: 4...@g...com

    To wez sobie zrob noz ze stali szybkotnacej. Widia fajna ale nie do wszystkiego. A za
    bardzo pod osia nie jest?

  • 8. Data: 2016-11-19 15:23:29
    Od: 4...@g...com

    Co to za tokarka?

  • 9. Data: 2016-11-20 12:53:17
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Co to za tokarka?

    Holzman ED1000 DGF

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2016-11-20 12:55:06
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A za bardzo pod osia nie jest?

    Dzięki, jeszcze z tym pokombinuję. Niby w/g "Poradnika Tokarza", ale
    poeksperymentowac nie zaszkodzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa