  • 1. Data: 2012-11-16 12:45:54
    Temat: Oswiadczenie GITD w zwiazku z wyrokiem sadu rejonowego dla Warszawy Mokotowa z dnia 13.11.2012r.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.gitd.gov.pl/content/oswiadczenie-gitd-w-z
    wiazku-z-wyrokiem-sadu-rejonowego-dla-warszawy-mokot
    owa-z-dnia-13112012

    http://tnij.org/s8sx

    No proszę, a sąd jednak innego zdania jest.

    http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/slawomir-jastrzeb
    owski-ktos-sie-poslizgnie-na-fotoradarach_290764.htm

    http://tnij.org/s8s5

    :)
    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-16 13:14:25
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-11-16 12:45, anacron pisze:
> [...]
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/slawomir-jastrzeb
    owski-ktos-sie-poslizgnie-na-fotoradarach_290764.htm

    Swoją drogą, nie wyobrażam sobie, aby w państwie prawa jakiś
    urzędniczyna komentował orzeczenie sądu. Bantustan... :-\
    pwz

  • 3. Data: 2012-11-16 13:24:56
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-11-16 13:14, pwz pisze:

    > Swoją drogą, nie wyobrażam sobie, aby w państwie prawa jakiś
    > urzędniczyna komentował orzeczenie sądu. Bantustan... :-\
    > pwz

    Ciekawe, jak szybko zmienia prawo.
    Potrzebny sejm czy wystarczy rozporządzenie?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 4. Data: 2012-11-16 13:48:53
    Od: dddddd <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/slawomir-jastrzeb
    owski-ktos-sie-poslizgnie-na-fotoradarach_290764.htm

    ma ktoś linka bezpośrednio do wyroku, bo w gazecie wytłumaczenia
    dlaczego wygrał nie ma

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-11-16 14:13:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Swoją drogą, nie wyobrażam sobie, aby w państwie prawa jakiś
    > urzędniczyna komentował orzeczenie sądu.

    Nie musisz sobie wyobrażać, w Polsce jest to na porządku dziennym. W
    końcu to nie pierwszy i nie ostatni przykład.

  • 6. Data: 2012-11-16 14:26:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-16, anacron <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/slawomir-jastrzeb
    owski-ktos-sie-poslizgnie-na-fotoradarach_290764.htm

    Ciekawy jest kawalek na koncu:

    "Niezależnie od faktu, iż GITD funkcjonuje zgodnie z literą prawa od
    dawna postulujemy zmianę trybu procedowania ujawnionych naruszeń z
    trybu wykroczeniowego na administracyjny. Będzie on zdecydowanie
    szybszy, bardziej przejrzysty i czytelny dla obywateli. Analogiczne
    rozwiązania zostały wprowadzone w krajach UE po wdrożeniu
    automatycznych systemów nadzoru nad ruchem drogowym. Tryb
    administracyjny pozwoli m.in. ścigać sprawców naruszeń na terenie
    całej UE, natomiast odpowiedzialność za nie z definicji przeniesiona
    będzie na właściciela pojazdu. Radykalnie zmniejszą się także wydatki
    Skarbu Państwa z tytułu obsługi procesowej."

    Czyli skonczy sie sciemnianie, ze to nie ja i nie wiem kto, a ze to
    kolega z Taiwanu. Zdjecie z fotoradaru/wozu, akceptacja, druk, koperta.

    A to wszystko dla dobra obywateli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-11-16 14:32:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-16 13:24, WW pisze:

    > Ciekawe, jak szybko zmienia prawo.

    Wydaje mi się, że raczej szybko, inaczej nowe zabawki ITD są praktycznie
    bezużyteczne. Wszystkie zdjęcia od tyłu i niewyraźne lądują w koszu, bo
    oni nie mają prawa żądać od ciebie wskazania kto prowadził, muszą to
    sami ustalić, a bez czytelnego zdjęcia twarzy nie są w stanie tego
    zrobić. W budkach lęgowych są z kolei Nikony 300 chyba, raz że mogą one
    pracować tylko w temperaturze dodatniej (instrukcja obsługi producenta),
    dwa robią średniej jakości zdjęcia. Często nie da się zidentyfikować
    kierowcy. A skoro nie mogą wymagać od Ciebie wskazania
    kierowcy/przyznania się i nie mogą Cie za brak wskazania karać, takie
    niewyraźne zdjęcia (lub zrobione od tyłu) wylądują po prostu w koszu na
    śmieci.

    Tu nasuwa się pytanie o panów od psich kupek, skoro ITD nie może żądać
    to SM może? Nie wydaje mi się, ale i też nie jestem prawnikiem. Jakby co
    prawnik z DAS (czy tez wskazany przez nich, bo to tylko firma
    ubezpieczeniowa) będzie miał zajęcie... :)

  • 8. Data: 2012-11-16 14:33:23
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-16 14:26, AZ pisze:
    > A to wszystko dla dobra obywateli.

    Zapełniony skarbiec Państwa nie jest dobrem obywatela? :>

  • 9. Data: 2012-11-16 14:37:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    anacron wrote:

    > Zapełniony skarbiec Państwa nie jest dobrem obywatela? :>

    Zapelniony politykami, to moze jeszcze. I zaspawany. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-11-16 14:47:42
    Od: tÎż

    anacron wrote:

    > No proszę, a sąd jednak innego zdania jest.

    Sąd REJONOWY.

    --
    ss??q s? ??u??ou??