  • 1. Data: 2002-04-02 14:26:34
    Temat: E.PL
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    witam wszystkich serdecznie!
    czy moze ktos ma informacje co stalo sie z portalem www.e.pl? bo od jakiegos
    czasu nie mozna tam sie dostac?
    pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2002-04-02 20:47:49
    Temat: Re: E.PL
    Od: Zbigniew Zawada <z...@y...de>

    Dnia Tue, 2 Apr 2002 14:26:34 +0000 (UTC), "MaG"
    <w...@p...onet.pl> w korespondencji nadanej z Twojego
    komputera napisano:

    > czy moze ktos ma informacje co stalo sie z portalem www.e.pl?

    No właśnie, też chciałbym wiedzieć, akurat niedawno założyłem tam
    konto pocztowe komercyjne zresztą, powinienem dostać w ciągu 2
    tygodni fakturę pro forma, a tu chyba już 6 tygodni mija i nic. A konto
    dalej działa, tylko nie wiem jak długo jeszcze, skoro portal zamilkł.

    Pozdr.
    Zbigniew Zawada
    z...@w...pl
    WP Kontakt: zzawada1
    GG: 1522
    ICQ: 146515537

  • 3. Data: 2002-04-03 22:43:14
    Od: Daniellek <d...@f...net>

    Dnia Tue, 2 Apr 2002 20:47:49 +0000 (UTC), Zbigniew Zawada <z...@y...de>
    wystukał(a):

> [...]
    > tygodni fakturę pro forma, a tu chyba już 6 tygodni mija i nic. A konto
    > dalej działa, tylko nie wiem jak długo jeszcze, skoro portal zamilkł.

    e.pl nie żyje od wielu miesięcy (od sierpnia zeszłego roku), wtedy zwolniono
    95% redaktorów (z ~40 osób ostało się 3, może 5 osób), części nie wypłacając
    pieniędzy za ostatnie miesiące pracy.

    --- prywatne wynużenia ---
    Ja byłem tam administratorem (e.pl i szi.pl mieściły się razem -
    administrowałem w obydwu firmach) i mi też nie wypłacono części pieniędzy.
    Część nie taka mała bo ~ 2500zł. Na pieniądze już raczej nie liczę, wszystko
    dzięki zarządowi pie* Szeptel'a który przyjechał ze swojej wioski i pozwalniał
    prawie wszystkich nie dając pieniędzy.
    --- ---

    Dość żali, wracając do tematu, ostatnio NASK sprzątał w domenach a za e.pl
    nikt zapewne nie zapłacił więc domena zniknęła.

    --
    Daniellek

  • 4. Data: 2002-04-05 21:13:01
    Od: "9 9" <m...@p...gazeta.pl>

    witam !
    Czy można w jakiś sposób odzyskać korespondencje z konta e.pl?
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-04-08 22:38:17
    Od: porlock <p...@p...onet.pl>

    In article <s...@m...tera.com.pl>, Daniellek wrote:
    > --- prywatne wynu?enia ---
    > Ja by?em tam administratorem (e.pl i szi.pl mie?ci?y si? razem -
    > administrowa?em w obydwu firmach) i mi te? nie wyp?acono cz??ci pieni?dzy.
    > Cz??ae nie taka ma?a bo ~ 2500z?. Na pieni?dze ju? raczej nie licz?, wszystko
    > dzi?ki zarz?dowi pie* Szeptel'a który przyjecha? ze swojej wioski i pozwalnia?
    > prawie wszystkich nie daj?c pieni?dzy.

    A co nato zwiazki zawodowe ?

    --
    | e-mail:p...@m...pl | www:http://aah.mud.pl |